کد خبر : 183809
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 - 8:39
-

قلی زاده:هیات رئیسه به خواسته باشگاه ها احترام بگذارد/برای رفع مشکلات نیاز به زمان داریم

قلی زاده:هیات رئیسه به خواسته باشگاه ها احترام بگذارد/برای رفع مشکلات نیاز به زمان داریم

مدیرعامل نماینده فوتسال استان قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور گفت: از سازمان لیگ خواستار تعویق شروع فصل جدید بازی‌های لیگ برتر فوتسال هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که سازمان لیگ فوتسال ایران از اواخر تیر ماه اعلام کرده بود که بازی‌های فصل جدید لیگ برتر از هفتم شهریور آغاز می‌شود اما وضعیت حال حاضر کشور به واسطه تداوم شیوع ویروس کروناو همچنین آماده نبودن برخی تیم‌ها برای حضور در لیگ جدید، از جمله موانع شروع این لیگ به نظر می‌رسد.

به همین منظور نشست مدیران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال کشور هم برگزار شد، نشستی که در آن رسول قلی‌زاده مدیرعامل تیم سوهان محمد سیمای قم نیز حضور داشت و نظر باشگاه‌ها بر این بود که لیگ برتر فوتسال دیرتر از زمانی که مد نظر سازمان لیگ است و پس از مسابقات قهرمانی آسیا آغاز شود، موضوعی که سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی البته مخالف آن بود.

رسول قلی‌زاده مدیر عامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم که تیمش در فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر به رتبه هفتمی جدول رده‌بندی بسنده کرد، راجع به لیگ جدید گفت: در شرایطی که ملی‌پوشان در سه چهار تیم لیگ برتری حضور دارند، سایر تیم‌ها نباید فدای برگزاری لیگ به هر قیمتی شوند.

وی خاطرنشان کرد: مشکلاتی که تیم فوتسال قم دارد در اغلب تیم‌های لیگ برتری هم وجود دارد و به همین دلیل به اتفاق خواستار تعویق آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شدیم.

قلی‌زاده افزود: خواست ما این است که هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال به خواست مدیران باشگاه‌ها احترام بگذارد و لیگ را به تعویق بیندازد، با این تعویق ما فرصت بیشتری برای رفع موانع حضور در لیگ برتر پیدا می‌کنیم، این خواسته قلبی ما است که قم در لیگ امسال هم تیم داشته باشد ولی برای رفع مشکلات هم به زمان نیاز داریم و عزم کمک از سوی استان لازم است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.