کد خبر : 183834
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1399 - 14:50
-

آقای گل لیگ برتر فوتسال بر سر دوراهی

آقای گل لیگ برتر فوتسال بر سر دوراهی

با عدم توافق مهدی جاوید آقای گل لیگ برتر فوتسال با مس سونگون، او به دنبال انتخاب تیم جدیدش است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید آقای گل چهار فصل اخیر لیگ برتر فوتسال برای فصل جدید نیز با مدیران باشگاه مس سونگون به توافق رسیده بود اما هفته قبل این توافق منتفی شد. هیات مدیره شرکت مس با رقم درخواستی این بازیکن مخالفت کرده و در شرایطی که مدیرعامل باشگاه با این بازیکن به توافق رسیده بود کاهش رقم قرارداد جاوید باعث شد تا این بازیکن قید ماندن در تیم قهرمان ایران را بزند.
درباره مسیر بعدی مهدی جاوید هنوز نمی‌توان با قطعیت صحبت کرد اما او به احتمال بسیار زیاد در لیگ ایران به بازی ادامه خواهد داد.

محتمل ترین گزینه برای او گیتی پسند اصفهان است که هم از لحاظ توانایی مالی می‌تواند تا حدودی رضایت او را بر آورده کند و هم با روی کار آمدن وحید شمسایی، این مربی تمایل زیادی برای همکاری با جاوید دارد.

در این میان فرش آرای مشهد هم به مشتریان جاوید اضافه شده است.جاوید که خودش مشهدی است و سابقه بازی در فرش آرا را هم دارد حالا با چراغ سبز شهرداری مشهد برای پرداخت رقم قرارداد او که بالاتر از سقف قرارداد فرش آرا هست شاید راهی تیم شهرش شود.
با توجه به نامشخص بودن زمان شروع لیگ برتر هنوز این بازیکن فرصت دارد تا تیم آینده خود را مشخص کند و باید دید در نهایت با پیراهن کدام تیم در فصل جدید لیگ برتر به میدان می رود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.