کد خبر : 183859
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1399 - 21:05
-

اردلان: مجبور به بازی انتحاری و پاور پلی شدیم/ باشگاه سایپا از هیچ کوششی برای تیم دریغ نورزید

اردلان: مجبور به بازی انتحاری و پاور پلی شدیم/ باشگاه سایپا از هیچ کوششی برای تیم دریغ نورزید

سرمربی تیم فوتسال سایپا تهران حضور دو تیم نارنجی‌پوش سایپا و مس رفسنجان در فینال لیگ برتر را پیامی برای تیم دانست و گفت که امیدوار است فرصت بیشتری به بازیکنان جوان هر دو تیم داده شود چرا که شایستگی خود را اثبات کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از شکست ۶ گله سایپایی‌ها در فینال لیگ برتر فوتسال بانوان و رسیدن عنوان قهرمانی به تیم مس رفسنجان، نیلوفر اردلان که نخستین سال سرمربیگری خود را تجربه می‌کند درباره حال و هوای دیدار فینال گفت: فینال لیگ امسال به دلیل کرونا و نبود تماشاگران حال و هوای فینال را نداشت و در بازی رفت در تهران هم همین شرایط بود با این حال این عنوان را به بازیکنانم و مجموعه سایپا تبریک می گویم.

وی افزود: نایب قهرمان شدیم اما دست کمی از قهرمان نداشتیم. زمانی که با حفاری بازی کردیم مس رفسنجان استراحت داشت و با یک هفته استراحت بیشتر، در تهران با ما بازی کرد؛ از سوی دیگر تمرینات ما در ماه‌های اخیر تعطیل بود اما مس مدت‌ها پیش از برگزاری مسابقات نیمه نهایی تمریناتش را آغاز کرده بود و همه این‌ها دست به دست هم داد تا وضعیت مس رفسنجان نسبت به ما بهتر باشد.

اردلان در واکنش به بازی انتحاری امروز تیمش نیز گفت: در بازی امروز برابر مس، بازی را خوب آغاز کردیم اما پس از دریافت گل اول، چاره‌ای جز پاورپلی نداشتیم؛ تیمی که در مجموع دو بازی، ۳ بر صفر عقب افتاده بالاجبار باید انتحاری بازی کند و زمانی که مجبور به پاور پلی هستید باید خطرات آن را هم بپذیرید و این خطرات دامنگیر ما شد. ما در پاورپلی گل‌های بعدی را دریافت کردیم اما این نتیجه به شایستگی سایپا خدشه‌ای وارد نمی‌کند.

سرمربی تیم سایپا نمایش دو تیم جوان در مرحله فینال را برای خبری خوش برای تیم ملی دانست و افزود: این که تیم جوان ما تا فینال پیش آمده و بازیکنان تیم یکدست مس رفسنجان قهرمانی را به دست آورده‌اند پیامی برای تیم ملی است و امیدوارم به بازیکنان مس و سایپا در تیم ملی فرصت بیشتری داده شود زیرا آن‌ها شایستگی‌های خود را نشان داده‌اند.

او در بخش پایانی صحبت‌های خود از مجموعه باشگاه سایپا تشکر کرد و گفت: در فصلی که سپری شد باشگاه سایپا از هیچ کوششی برای تیم فوتسال بانوان فروگذار نکرد و هر نوع حمایتی که نیاز داشتیم از سوی باشگاه دریافت کردیم و به همین دلیل باید از باشگاه سایپا، دست اندرکاران و مدیران کنونی و سابق قدردانی کنم که پشتیبان تیم بودند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.