کد خبر : 183855
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1399 - 21:01
-

رضایی: فصل آینده مربیگری نمی کنم/ باشگاه تمامی پاداش‌ها و دستمزدها پرداخت شده است

رضایی: فصل آینده مربیگری نمی کنم/ باشگاه تمامی پاداش‌ها و دستمزدها پرداخت شده است

سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر، گفت: از لحاظ ذهنی خسته‌ام و به احتمال زیاد به دلیل طولانی بودن لیگ پانزدهم در فصل آینده مربیگری نمی‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم مس رفسنجان امروز در دیدار برابر سایپا موفق به برتری چهار بر صفر شد و عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال زنان را از آن خود کرد.

عاطفه رضایی درخصوص دیدار برابر سایپا اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت. سایپا در دور رفت با ۲ گل بازی را به ما واگذار کرده بود اما ۲ گل چیزی نبود تا نتواند آن را جبران کند. تمام تلاش خود را به کار بستیم تا امتیازی به این تیم ندهیم.

وی افزود: ۱۰ دقیقه اول خیلی فشار روی تیم بود و در چند بازی گذشته چنین فشاری را تجربه نکرده بودیم. زمان خوبی به گل در نیمه اول رسیدیم اما توانستیم با کسب موقعیت سه گل دیگر به ثمر برسانیم. داوری این دیدار هم خیلی خوب بود و مشکلی در قضاوت نداشتیم. سایپا تیم خیلی خوبی بود و در ۱۰ دقیقه نیمه اول خوب بازی کرد و اگر با آن روند ادامه می‌داد به گل می‌رسید.

سرمربی مس رفسنجان عنوان کرد: هر چند اکنون تنها به قهرمانی امروز مس رفسنجان فکر می‌کنم اما از لحاظ ذهنی خیلی خسته‌ام و به احتمال زیاد به دلیل طولانی بودن لیگ پانزدهم در فصل آینده به عنوان سرمربی هیچ تیمی حضور نخواهم داشت. کمبودهای لیگ این فصل زیاد بود و برگزاری هر مسابقه برای فصل آینده هم کلی انرژی از همه می‌گیرد امیدوارم شرایط برگزاری بازی‌ها تغییر کند.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال مردان مس رفسنجان وارد لیگ برتر شد و به یقین این باشگاه به دلیل قهرمانی تیم زنان، در فصل آینده هم در این بخش تیم‌داری می‌کند. تیم مس رفسنجان همواره حرفی برای گفتن داشته است و در فصل گذشته نایب قهرمان شدیم و امسال به قهرمانی رسیدیم و در فصل آینده از مقام قهرمانی هم دفاع می‌کنیم.

رضایی ادامه داد: مدیرعامل باشگاه قول پاداش ویژه‌ای را برای قهرمانی تیم مس رفسنجان به بازیکنان داده است و هنوز نگفته‌اند که این پاداش چقدر است اما تاکنون تمامی پاداش‌ها و دستمزدها پرداخت شده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.