کد خبر : 183861
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1399 - 23:30
-

گلات برای ماشین گلزنی فوتسال بانوان

گلات برای ماشین گلزنی فوتسال بانوان

خانم گل فوتسال ایران و آسیا توانست به اولین رویای خود در دوران حرفه‌ای ورزشی‌اش برسد و برای پنجمین بار عنوان خانم گلی لیگ برتر فوتسال بانوان ایران را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سارا شیربیگی ستاره تیم ملی فوتسال بانوان ایران و خانم گل فوتسال آسیا در پستی اینستاگرامی پرده از اولین رویای خود در دوران حرفه‌ای ورزشی خود برداشت؛ او در این پست از سال‌های آغازین فوتسالی‌اش یاد کرده و گفته بعد از سه سال تجربه بازی در سطح حرفه‌ای فوتسال، اولین رویای خود را رسیدن به پنج کفش طلای لیگ برتر فوتسال ایران ترسیم کرده است که معادل شماره پیراهن اوست و همه تلاش خود را به کار بسته تا بتواند به این رویای غیرممکن رنگ واقعیت بخشد.

شیربیگی که حدودا ۶ ماه است به دلیل مصدومیت از ناحیه مینسیک خارجی از آمادگی دور است و نتوانست برای تیم خود هیات فوتبال خراسان رضوی در مرحله نیمه نهایی درخشان حاضر شود و مشهدی‌ها بار دیگر دست‌شان از جام قهرمانی کوتاه ماند، به تازگی زانوی خود را به تیغ جراحان سپرده است و فعلا در حال گذراندن دوران نقاهت است.

او که به واسطه درخشش فوق‌العاده‌اش در خط حمله تیم‌هایی که برای آن‌ها به میدان رفته لقب “ماشین گلزنی” را یدک می‌کشد، در سال ۲۰۱۹ یکی از ۱۰ نامزد نهایی کسب عنوان برترین فوتسالیست زن جهان شد و در نهایت توانست ششمین بازیکن برتر سال شناخته شود.

اما این ستاره ۲۹ ساله کرمانشاهی هر چند در راه رسیدن به قهرمانی با تیم هیات فوتبال خراسان رضوی ناکام بود اما همه تلاش خود را کرد تا رویای قدیمی‌اش را سرانجام به واقعیت بدل کند؛ او با سپیدرود رشت، احرار رشت، می رشت و نامی نو اصفهان پیش از شروع لیگ پانزدهم فوتسال بانوان توانسته بود عنوان خانم گلی را به دست آورد و تنها یک کفش طلای دیگر برای رسیدن به آرزوی خود فاصله داشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.