کد خبر : 184271
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1399 - 11:25
-

اظهارات وحید شمسایی درباره پرداخت غرامت به مارک ویلموتس

اظهارات وحید شمسایی درباره پرداخت غرامت به مارک ویلموتس

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره رای فیفا بابت پرداخت غرامت به مارک ویلموتس واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فیفا، فدراسیون فوتبال کشورمان را به پرداخت ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو غرامت به مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال محکوم کرد.
وحید شمسایی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره این موضوع اظهار داشت: وقتی پول هنگفتی از مجموعه فدراسیون فوتبال خارج می‌شود، قطعا به تمام ارکان اصلی فدراسیون ضربه می‌زند. مبلغی که ایران باید بابت غرامت به ویلموتس پرداخت کند کم نیست و ضربه سنگینی را به پیکره فدراسیون فوتبال وارد کرده است.

او افزود: موضوع پرداخت غرامت به مارک ویلموتس در هفته اخیر نُقل تمامی محافل ورزشی شده و همه راجع به این مسئله با یکدیگر صحبت می‌کنند. جای تاسف دارد که در این شرایط بحرانی، فدراسیون فوتبال باید این شرایط سخت را تحمل کند.

شمسایی درباره اینکه اگر بخواهیم این مبلغ را بابت غرامت ویلموتس پرداخت کنیم عملاً بحث پاداش ملی پوشان فوتسال از بین می‌رود بیان داشت: بحث پاداش ملی پوشان فوتسال قبل از ویلموتس هم وجود داشت و متاسفانه به خاطر شرایط و همچنین تحریم‌هایی که فدراسیون فوتبال با آن مواجه است، نمی‌توانیم به خواسته‌های مالی خودمان به راحتی دست پیدا کنیم. قطعا با این اتفاقی هم که بابت پرداخت غرامت به مارک ویلموتس افتاده، کار ما سخت‌تر هم خواهد شد. به هر حال امیدوارم این موضوع ختم به خیر شده و فدراسیون فوتبال هر چه زودتر از این وضعیت خارج شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.