کد خبر : 184275
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1399 - 18:29
-

باشگاه ها و تیم ملی چشم انتظار سازمان لیگ/ آخر هفته زمان آغاز لیگ مشخص می شود؟!

باشگاه ها و تیم ملی چشم انتظار سازمان لیگ/ آخر هفته زمان آغاز لیگ مشخص می شود؟!

اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال سه شنبه یا چهارشنبه این هفته تشکیل جلسه می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال قرار است اواخر این هفته تشکیل جلسه داده تا در آنجا تاریخ دقیق برگزاری مسابقات فصل جدید لیگ برتر را مشخص کنند. بازی‌های لیگ برتر فوتسال ابتدا قرار بود از اواخر شهریور ماه برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و مخالفت باشگاه های لیگ برتری، این تاریخ به تعویق افتاد و قرار است در جلسه‌ای که این هفته بین اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ برگزار می‌شود، زمان برگزاری این مسابقات را مشخص کنند. به احتمال بسیار زیاد این جلسه سه شنبه یا چهارشنبه این هفته در سازمان لیگ برگزار می‌شود.

در جلسه اخیری که میان باشگاه‌های لیگ برتری با سرپرست سازمان لیگ و سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار شد، مدیرعامل‌های باشگاه‌های لیگ برتری پیشنهاد دادند که بازی‌های فصل بعد لیگ برتر بهتر است بعد از جام باشگاه‌های آسیا برگزار شود که این پیشنهاد با مخالفت شدید سرمربی تیم ملی فوتسال مواجه شد. ناظم الشریعه معتقد است بازی‌های لیگ باید هر چه زودتر برگزار شود تا بازیکنان ملی پوشی که قرار است در جام ملت‌های آسیا حاضر شوند، از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار داشته باشند.

همچنین مراسم قرعه کشی رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر قرار است اواسط شهریور ماه به میزبانی باشگاه سوهان محمد سیما قم برگزار شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.