کد خبر : 184277
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 شهریور 1399 - 12:32
-

لیگ برتر فوتسال معطل کنفدراسیون فوتبال آسیا

لیگ برتر فوتسال معطل کنفدراسیون فوتبال آسیا

با ابهام در شروع قطعی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، تصمیم گیری در مورد فصل جدید لیگ برتر فوتسال نیز دشوار شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هم‌اندیشی مدیران لیگ برتر فوتسال چندی پیش به میزبانی تیم ستارگان ورامین برگزار شد. در این جلسه گرچه مدیران باشگاه‌ها با سازمان لیگ بر سر زمان شروع بازی‌ها به توافق نرسیدند اما مقرر شد به زودی در این باره تصمیم گیری شود.

مدیران باشگاه‌ها معتقد بودند با توجه به شراط کنونی امکان اینکه از اوایل مهر در بازی‌ها شرکت کنند وجود ندارد و چه بهتر که فصل جدید مسابقات به بعد از بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا و جام باشگاه‌های آسیا منتقل شود؛ تصمیمی که به شدت با مخالفت سرمربی تیم ملی روبرو شد و ناظم الشریعه معتقد بود بازی‌های لیگ برتر فرصت مناسبی برای آماده سازی ملی پوشان است و بازی‌ها باید از مهر شروع شود.

سازمان لیگ تاکید کرد که نظرات مدیران باشگاه‌ها را شنیده اما به معنای تائید آن نیست و در مورد شروع بازی‌ها هیات رئیسه سازمان لیگ تصمیم می‌گیرد اما هنوز از تشکیل جلسه خبری نیست.

گویا احتمال تعویق دوباره بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا باعث شده سازمان لیگ فوتسال فعلا برای تصمیم گیری در مورد شروع بازی‌ها دست نگه دارد. با توجه به انصراف ترکمنستان از میزبانی فوتسال قهرمانی آسیا، با وجود اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان تاکید کرده بازی‌ها از ۱۴ تا ۲۵ آبان برگزار می شود هنوز میزبان مسابقات را اعلام نکرده و همین امر شائبه تعویق مجدد بازی‌ها را قوت بخشیده است.

در این شرایط و با تعویق بازی ها، سازمان لیگ عجله چندانی برای شروع لیگ نخواهد داشت و می‌تواند به راحتی بازی‌های لیگ را از اوایل آبان شروع کند اما برگزاری بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا در موعد مقرر، سازمان لیگ را برای زمان شروع بازی‌های باشگاهی دچار چالش خواهد کرد.

ظرف چند روز آینده سازمان لیگ باید با استعلام از کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم قطعی را برای فصل جدید لیگ برتر بگیرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.