کد خبر : 184279
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 شهریور 1399 - 8:33
-

محمدی:دوست نداشتم از تیم فرش‌آرا دل بِکنم/امیدوارم دروازه بان فیکس تیم ملی شوم/بازیکنان بزرگ تیم ملی کیفیت بسیار بالایی دارند

محمدی:دوست نداشتم از تیم فرش‌آرا دل بِکنم/امیدوارم دروازه بان فیکس تیم ملی شوم/بازیکنان بزرگ تیم ملی کیفیت بسیار بالایی دارند

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال، گفت: با تلاش و زحمت زیاد توانستم به تیم ملی برسم و امیدوارم بتوانم سرباز خوبی برای تیم کشورم باشم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«مسعود محمدی» گلر ملی‌پوش فوتسال کشورمان توانست بار دیگر به اردوی تیم ملی با نفرات اصلی دعوت شود. او فصل گذشته کمترین گل خورده را در لیگ داشت و همچنین توانست لقب گلزن‌ترین دروازه‌بان لیگ برتر را از آن خود کند. او در فصل گذشته لیگ برتر برای تیم فرش‌آرا، چهار گل زده و همچنین هفت پاس گل داده است.

وی در خصوص دعوت دوباره خود به تیم ملی، گفت: با زحمت و تلاش بسیار زیادی در فصل گذشته به همراه تیم‌ فرش‌آرا،  توانستم عملکرد بسیار خوبی در لیگ برتر داشته باشم و نظر کادر فنی تیم ملی را به خود جلب کنم.

محمدی ادامه داد: چند هفته پیش که به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت نشدم دچار مصدومیت شده بودم و شرایط سختی را سپری می‌کردم اما جا دارد از همین جا از کادر فنی تیم‌ ملی به خصوص «سیدمحمد ناظم‌الشریعه» و مجموعه باشگاه فرش‌آرا تشکر کنم چرا که به صورت مداوم جویای حال من بودند و در مدت مصدومیت سختی که داشتم، قوت قلبی برای من محسوب می‌شدند.

دروازه‌بان تیم فوتسال فرش‌آرا افزود: پس از گذراندن دوره این مصدومیت دوباره تمریناتم را با قدرت شروع کردم تا بتوانم سرباز خوبی برای تیم ملی کشورم باشم. من پنج سال واقعا زحمت و تلاش زیادی داشتم تا به آرزویم یعنی تیم ملی برسم و خدا را شکر می‌کنم که به این امر دست پیدا کرده‌ام.

او در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهاد دیگری از تیم‌های دیگر لیگ برتر دارد، گفت: پیشنهادهایی داشتم اما چون ۲ سال خوب را در کنار مردم خوب مشهد سپری کردم، دوست نداشتم از تیم فرش‌آرا دل بِکنم و جدا شوم. من قولی به مسوولان باشگاه داده بودم که تا جام‌جهانی ۲۰۲۰ در شهر امام رضا (ع) بمانم اما این رقابت‌ها به تعویق افتاد و من نیز قراردادم را با فرش‌آرا تمدید کردم.

محمدی در خصوص پیشنهادات خود از لیگ‌های خارجی، بیان داشت: در ۲ سال گذشته پیشنهادهایی از کشورهای اندونزی و تایلند داشتم اما دوست داشتم در لیگ برتر فوتسال ایران بمانم تا در چشم باشم و به تیم ملی دعوت شوم.

وی در پاسخ به این سووال که آیا به ترکیب ثابت تیم ملی فوتسال فکر می‌کنی یا خیر، اظهار داشت: از زمانی که به لیگ برتر آمدم دوست داشتم به صورت ثابت بازی کنم. زمانی که می‌خواستم تیم خود را در لیگ برتر انتخاب کنم از پنج تیم پیشنهاد داشتم اما تیم آذرخش را که با چهار امتیاز در انتهای جدول قرار داشت را انتخاب کردم. همه در آن زمان به من گفتند که این کار را نکن اما من به دنبال بازی کردن بودم و خدا را شکر در آخر فصل نیز در لیگ برتر ماندیم و سقوط نکردیم. هر جا که بودم به دنبال فیکس شدن در ترکیب هستم و امیدوارم در تیم ملی نیز عملکرد خوبی داشته باشم تا بتوانم روزی در ترکیب ثابت قرار بگیرم.

دروازه‌بان جوان تیم ملی فوتسال در مورد جوانگرایی در این تیم، خاطرنشان کرد: من در حدی نیستم که در مورد این مسائل صحبت کنم اما به نظر من بازیکنان بزرگ تیم ملی کیفیت بسیار بالایی دارند و در حال حاضر بازیکنان جوان فوتسال ایران توانایی جایگزین شدن به جای بازیکنان بزرگ تیم ملی را ندارند چرا که اختلاف فنی بسیار زیادی وجود دارد.  با این حال سرمربی تیم ملی در همه اردوهایی که من یادم هست همیشه چهار، پنج بازیکن جوان را دعوت می‌کرد.

محمدی در خصوص حضور «محمدرضا حیدریان» در کادر فنی تیم ملی فوتسال، بیان داشت: در کنار اسطوره‌های فوتسال بودن واقعا لذت‌بخش است. امیدوارم حضور این افراد که در اخلاق و مسائل فنی الگو هستند در تیم ملی تداوم داشته باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.