کد خبر : 184531
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1399 - 14:49
-

احتمال لغو مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا

احتمال لغو مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا

مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در حالی قرار است آذر ماه برگزار شود که به احتمال بسیار زیاد به دلایل مختلفی این رقابت‌ها لغو خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات فوتسال جام باشگاه‌ها قرار است از ۱۲ تا ۲۳ آذر ماه به میزبانی امارات برگزار شود، این در حالی است که شنیده می‌شود AFC قصد دارد این بازی‌ها را هم به مانند دیدار‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال و همچنین جام ملت‌های فوتسال لغو و به زمان دیگری موکول کند. با توجه به شیوع موج دوم ویروس کرونا در بیشتر کشور‌های جهان کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد تمامی رقابت‌های ورزشی این قاره را در سال بعد برگزار کند.
اگر مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا در آبان برگزار شود به احتمال بسیار زیاد تاریخ جام باشگاه‌ها تغییری نخواهد کرد و در همان آذر ماه برگزار خواهد شد، اما اگر بنا باشد زمان مسابقات قهرمانی آسیا تغییر کند به احتمال بسیار زیاد تاریخ مسابقات فوتسال جام باشگاه‌ها هم تغییر کرده و احتمالا این بازی‌ها اواخر اسفند برگزار می‌شود.

تیم فوتسال مس سونگون قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر به عنوان نماینده ایران امسال در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حضور خواهد داشت. این سومین سالی است که مس سونگون به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا صعود می‌کند. در ۲ دوره گذشته این رقابت‌ها مس سونگون یک قهرمانی و یک نائب قهرمانی به دست آورده و باید دید این تیم در سومین حضورش چه مقامی را می‌تواند کسب کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.