کد خبر : 184521
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1399 - 10:22
-

تورنمنت دوستانه فوتسال تایلند/ شاگردان صانعی جایگزین تیم ملی «ب» می‌شوند؟

تورنمنت دوستانه فوتسال تایلند/ شاگردان صانعی جایگزین تیم ملی «ب» می‌شوند؟

مسابقات ۴ جانبه فوتسال تایلند قرار است مهر ماه برگزار شود و به احتمال بسیار زیاد تیم ملی زیر ۲۰ سال، به جای تیم ملی «ب» در این رقابت‌های حاضر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات دوستانه فوتسال ۴ جانبه تایلند در حالی قرار است مهر ماه برگزار می‌شود که هنوز وضعیت حضور تیم ملی «ب» به این رقابت‌ها مشخص نیست. ابتدا قرار بود تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان در این تورنمنت حاضر شود، اما به دلیل همگروهی تیم ملی با تایلند در مسابقات جام ملت‌های آسیا، کمیته فوتسال تصمیم گرفت به جای تیم ملی بزرگسالان، تیم ملی «ب» را به این رقابت‌ها اعزام کند. کمتر از ۲ ماه دیگر به شروع این مسابقات باقی نمانده و با وجود این هنوز وضعیت تمرینات تیم ملی فوتسال «ب» مشخص نیست و مصطفی عمادی سرمربی این تیم هنوز موفق نشده تمریناتی را برای تیم ملی جوانان برگزار کند و به نظر می‌رسد کمیته فوتسال در دقایق پایانی تصمیم بگیرد به جای تیم ملی «ب»، از تیم ملی زیر ۲۰ سال در تورنمنت تایلند استفاده کند.
ملی پوشان فوتسال امید کشورمان باید اواخر مهر ماه در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا شرکت کنند و به همین دلیل برای اینکه بازیکنان از نظر بدنی و هماهنگی بتوانند در شرایط خوبی قرار بگیرند به احتمال بسیار زیاد کمیته فوتسال تیم ملی زیر ۲۰ سال را به تورنمنت تایلند اعزام خواهد کرد.

تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان تا الان یک مرحله اردوی آماده سازی را برگزار کرده و قرار است هفته بعد هم دومین مرحله اردوی تمرینات خود را برگزار کند. این در حالی است که قرار بود تیم ملی زیر ۲۰ سال اواسط شهریور ماه به همراه تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت کیش شرکت کند، اما به دلیل مبتلا شدن چند نفر از بازیکنان تیم ملی کویت به ویروس کرونا به احتمال بسیار زیاد این بازی‌ها لغو خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.