کد خبر : 184529
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1399 - 13:51
-

شمسایی: حضور سرخابی‌ها لیگ فوتسال را از شرایط ۲ قطبی خارج می‌سازد/تزریق بازیکن با کیفیت و جوان برای تیم ملی ضروری است

شمسایی: حضور سرخابی‌ها لیگ فوتسال را از شرایط ۲ قطبی خارج می‌سازد/تزریق بازیکن با کیفیت و جوان برای تیم ملی ضروری است

پیشکسوت فوتسال گفت: نبود تیم‌هایی همچون استقلال و پرسپولیس در فوتسال می‌تواند به بدنه این رشته صدمه بزند و به طور حتم حضور آنها لیگ فوتسال را از شرایط ۲ قطبی بودن، خارج می‌سازد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«امیر شمسایی» روز سه‌شنبه  در مورد منتفی شدن حضور باشگاه استقلال در لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: چندی پیش خبر امیدوارکننده‌ای مبنی بر حضور دوباره استقلال در فوتسال شنیدیم که خوشحال‌ کننده بود زیرا حضور تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس در این رشته می‌تواند شور و شعف زیادی تزریق کند و لیگ برتر را از وضعیت ۲ قطبی خارج سازد.  حتی مدیرعامل استقلال نیز اعلام کرده بود که می‌خواهند با قدرت وارد فوتسال شوند اما این اتفاق به دلایلی رخ نداد.

وی افزود: همانطور که مدیرعامل استقلال اعلام کرد، در خصوص حضور این تیم در لیگ برتر فوتسال همکاری صورت نگرفت. قرار بود سهمیه تیم‌هایی مثل محمدسیما قم و ستارگان ورامین را خریداری کند اما این اتفاق نیافتاد. بحث اضافه شدن این تیم به لیگ برتر هم بود که با مخالفت دیگر تیم‌های لیگ برتری مواجه شد. به نظر من نبود تیم‌هایی همچون استقلال در فوتسال می‌تواند به بدنه این رشته صدمه بزند و با کمی همکاری این امکان وجود داشت که در فصل آینده لیگ برتر جای داد.

پیشکسوت فوتسال درباره بازگشت «وحید شمسایی» به لیگ برتر، عنوان کرد: تقویت تیم ملی یک سری مقدماتی دارد که باید انجام شود. اگر می‌خواهیم در تیم ملی بازیکنان خوب و با کیفیت زیادی داشته باشیم، باید باشگاه‌ها مربیان بزرگ و با کیفیتی برای تیم‌های خود انتخاب کنند. در حال حاضر فوتسال ما در جا زده و به تیم ملی آنطور که شایسته نام فوتسال ایران است،  تزریق بازیکنان با کیفیت صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: به تیم ملی چهار، پنج بازیکن اضافه شده که نمی‌دانیم به آن‌ها بازی می‌رسد یا خیر. البته ایرادی ندارد که بازیکنان بزرگ که پا به سن گذاشتند نیز با وجود اینکه سرحال هستند هنوز در تیم ملی بازی کنند اما تزریق بازیکن با کیفیت و جوان برای تیم ایران ضروری است. مربیان بزرگ در باشگاه‌ها باعث می‌شوند که بازیکنان بزرگ معرفی شوند. در حال حاضر «وحید شمسایی» به تیم گیتی‌پسند رفته و من با توجه به شناخت کاملی که از او دارم، می‌دانم که وحید جاه‌طلب در موفقیت و قهرمانی است و با این روحیه می‌تواند به خوبی در لیگ نتیجه بگیرد.

شمسایی تصریح کرد: مدیران باشگاه‌ها اگر می‌خواهند به فوتسال خدمت کنند باید مربیان بزرگ بیاورند. ما می‌خواهیم با کمترین هزینه بهترین نتایج را کسب کنیم و این موضوع باعث می‌شود در آینده تیم ملی ضعیفی داشته باشیم.

وی همچنین در خصوص شایعه سرمربیگری وی در تیم فوتسال تازه لیگ برتری شده کراپ الوند، اظهار داشت: روز گذشته چندین نفر در این خصوص با من تماس گرفتند و حتی تبریک هم گفتند اما من هیچ اطلاعی در این مورد نداشتم.

وی ادامه داد: به نظر من انتشار این خبرها درست نیست چرا که من هیچ اطلاعی از این موضوع نداشتم و پیشنهادی هم در این خصوص مطرح نبوده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.