کد خبر : 184525
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1399 - 11:42
-

فخیم: اگر لیگ فوتسال مهر برگزار شود چند باشگاه انصراف می‌دهند/ پرسپولیس برنده جام حذفی است

فخیم: اگر لیگ فوتسال مهر برگزار شود چند باشگاه انصراف می‌دهند/ پرسپولیس برنده جام حذفی است

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون گفت: اگر بازی‌های فصل بعد مهر ماه برگزار شود، قطعا ۴، ۵ باشگاه که از نظر مالی در وضعیت خوبی نیستند از مسابقات لیگ برتر انصراف خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون درباره آخرین وضعیت تمرینات این تیم قبل از شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: فعلا تمرینات تیم تعطیل است تا ببنیم سازمان لیگ فوتسال چه تاریخی را برای شروع فصل بعد لیگ برتر اعلام می‌کند و بعد از آن زمان شروع تمرینات تیم مشخص خواهد شد. در هر صورت بعضی از باشگاه‌ها موافق هستند بازی‌های لیگ دی ماه برگزار شود و بعضی دیگر هم با مهر ماه موافق هستند. به هر حال در جلسه‌ای که قرار است فردا اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ برگزار من فکر می‌کنم تاریخ بازی‌های فصل بعد مشخص خواهد شد.
کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به این سوال که به نظر شما بازی‌های لیگ بهتر است مهر برگزار شود و یا بعد از جام باشگاه‌های آسیا بیان داشت: به نظر من اگر بازی‌های لیگ مهر ماه برگزار شود هم به نفع سازمان لیگ خواهد بود و هم به نفع باشگاه‌ها است. همچنین اگر بازی‌های فصل بعد مهر ماه برگزار شود به سود تیم ملی هم خواهد بود و می‌تواند کمک زیادی به آماده سازی بازیکنان تیم ملی قبل از جام ملت‌های آسیا کند. به هر حال باشگاه‌ها باید موافقت کنند که آیا بازی مهر برگزار شود و یا اینکه دی ماه انجام شود.

فخیم افزود: به نظر من اگر قرار باشد بازی‌های فصل بعد مهر ماه برگزار شود قطعا ۴، ۵ باشگاه که از نظر مالی در وضعیت خوبی نیستند، از مسابقات لیگ برتر انصراف خواهند داد. حال سوال من این است؛ برای این باشگاه‌ها چه فرقی می‌کند که بازی‌های لیگ مهر برگزار شود و یا بعد از جام باشگاه‌های آسیا. اگر بازی‌ها دی ماه برگزار شود آیا تا آن زمان این باشگاه پولدار می‌شوند؟ همان طور که گفتم بهتر است رقابت‌های فصل بعد در همان مهر برگزار شود.

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون درباره اینکه آیا علیرضا افضل فصل بعد هم به عنوان سرمربی این تیم خواهد بود گفت: من اطلاع دقیق از این موضوع ندارم، اما تا آنجا که می‌دانم کمیته استیناف محرومیت افضل را بخشیده و به احتمال بسیار زیاد او فصل بعد هم به عنوان سرمربی در تیم مس سونگون حضور خواهد داشت.

فخیم همچنین درباره غرامتی که فدراسیون فوتبال باید بابت طلب ویلموتس پرداخت کند و اینکه آیا این به فوتسال ما ضرر نمی‌زند گفت: برای ما فوتسالی‌ها هیچ فرقی نمی‌کند، چه بخواهند طلب ویلومتس را پرداخت کنند و چه نخواهند، مطمئن باشید هیچگاه به فوتسال پولی داده نمی‌شود. از سال ۲۰۱۶ که تیم ملی در جام جهانی سوم دنیا هنوز پاداش بازیکنان را نداده اند و از آن زمان تا الان چیزی در حدود ۹ میلیون تومان آن را پرداخت کرده اند.
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال درباره بازی فردا بین ۲ تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی و اینکه به نظر شما کدام تیم می‌تواند پیروز شود عنوان کرد: درباره بازی فردا هیچ صحبتی ندارم، اما به نظر من پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر استقلال را شکست می‌دهد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.