کد خبر : 184587
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 22:11
-

افضل:بخشیده شدن محرومیتم شایعه است/بهترین زمان برای شروع مسابقات لیگ برتر است

افضل:بخشیده شدن محرومیتم شایعه است/بهترین زمان برای شروع مسابقات لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: بعضی از باشگاه‌های ما برنامه ریزی خوبی برای تمرینات خود ندارند و این می‌تواند به آن‌ها ضربه بدی بزند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون اظهار داشت: در حال حاضر در خدمت باشگاه مس سونگون هستم. پس از جلسه‌ای که با کمیته استیناف داشتم دفاعیات خود را به آن‌ها اعلام کردم و فعلا منتظر هستم تا ببنیم چه زمانی رای نهایی درخصوص لغو محرومیتم صادر می‌شود. اینکه برخی در رسانه‌ها می‌گویند کمیته استیناف محرومیت من را بخشیده به هیچ عنوان درست نبوده و شایعه‌ای بیش نیست. هر زمان که کمیته استیناف رای نهایی را صادر می‌کند بعد از آن با تمام قدرت در خدمت باشگاه بزرگ مس سونگون خواهم بود.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر که قرار است ۱۰ مهر ماه برگزار شود بیان داشت: به نظر من این بهترین زمان برای شروع مسابقات لیگ برتر است و با توجه به اینکه تیم ما باید آذر ماه در مسابقات جام باشگاه های آسیا شرکت کند برگزاری بازی‌های لیگ در این تاریخ می‌تواند به آماده سازی تیم ما قبل از شروع رقابت‌های آسیایی بسیار کمک کند. از طرفی برای بعضی از باشگاه‌ها فرقی نمی‌کند که بازی‌های لیگ چه زمانی برگزار شود. هر زمان که مسابقات بخواهد شروع شود این تیم‌ها تمرینات خود را یک هفته مانده به آغاز لیگ شروع می‌کنند. این هم بر می‌گردد به اینکه باشگاه‌های ما برنامه ریزی برای تمریناتشان ندارند و این می‌تواند به آن‌ها ضربه بدی را بزند.

افضل ادامه داد: بسیاری از بازیکنانی که در کشور ما بازی می‌کنند منبع درآمدشان از همین فوتسال است و امیدوارم مسابقات لیگ هر چه زودتر برگزار شده تا این بازیکنان یک منبع درآمدی داشته باشند. در هر صورت تیم ما کار خودش را انجام می‌دهد و تمرینات ما هم بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار خواهد شد و امیدوارم بتوانیم فصل بعد هم نتایج خوبی را در رقابت‌های لیگ برتر و همچنین جام باشگاه‌های آسیا کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره بازیکنان جذب شده این تیم هم گفت: به غیر از مهدی جاوید سایر بازیکنان قراردادشان را در باشگاه ثبت کرده اند و قرار است در چند روز آینده هم حمید احمدی به باشگاه آمده و قراردادش را با تیم ثبت کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.