کد خبر : 184581
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 14:25
-

تیم ملی بدون بازی تدارکاتی در فوتسال قهرمانی آسیا؟

تیم ملی بدون بازی تدارکاتی در فوتسال قهرمانی آسیا؟

تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی باید از ۱۴ آبان در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شرکت کند که احتمال دارد بدون بازی تدارکاتی پای به این رقابت‌ها بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران قرار بود از ۲۴ شهریور در تورنمنت چهارجانبه کیش شرکت کند اما با انصراف کویت از این رقابت‌ها مسابقات لغو شد و اردوی تیم ملی امروز (چهارشنبه) بدون انجام بازی تدارکاتی آغاز می‌شود.

گرچه کمیته فوتسال در حال رایزنی است تا تیمی را جایگزین کویت کرده یا مسابقات را با حضور سه تیم برگزار کند اما به احتمال زیاد این بازی‌ها برگزار نخواهد شد. از سوی دیگر تیم ملی قرار بود اواخر مهر هم در تورنمنت فوتسال آذربایجان شرکت کند اما این کشور نیز تمامی فعالیت‌های فوتسالی خود را تعطیل کرده و بعید است این مسابقات نیز برگزار شود.

ناظم الشریعه روی این دو تورنمنت برای آماده سازی تیم ملی حساب باز کرده بود که هر دوی این رقابت‌ها فعلا لغو شده است و این احتمال وجود دراد که تیم ملی بدون بازی تدارکاتی راهی فوتسال قهرمانی آسیا که انتخابی جام جهانی هم است، شود.

البته عراقی ها برای حضور در این ایران اعلام آمادگی کرده اند و چه بسا تیم ایران مجبور شود در نهایت با این تیم بازی کند. در این شرایط امید ناظم الشریعه به برگزاری بازی‌های لیگ از ۱۰ مهر است تا بازیکنان حداقل در بازی‌های باشگاهی به آمادگی نسبی برسند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.