کد خبر : 184571
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 10:45
-

شهر‌های سفید، میزبان مرحله اول لیگ برتر فوتسال

شهر‌های سفید، میزبان مرحله اول لیگ برتر فوتسال

سازمان لیگ برتر فوتسال تصمیم دارد مرحله اول رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر را در شهر‌هایی برگزار کند که از نظر ویروس کرونا در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال در حالی از روز پنجشنبه ۱۰ مهر ماه آغاز می‌شود که مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها قرار است روز سه شنبه ۱۹ شهریور به میزبانی باشگاه مس سونگون برگزار شود. پیش از این سازمان لیگ برتر فوتسال، باشگاه سوهان محمد سیمای قم را به عنوان میزبان مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر اعلام کرده بود، اما بنا به دلایل مختلفی این باشگاه از پذیرفتن میزبانی انصراف داد و به همین دلیل سازمان لیگ فوتسال هم باشگاه مس سونگون را به عنوان میزبان مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر معرفی کرد.
مسابقات لیگ برتر فوتسال در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ با حضور ۱۴ تیم و در ۲ گروه ۷ تیمی به صورت مجتمع برگزار می‌شود. به طوری که تیم‌های اول تا هفتم فصل گذشته در گروه اول و تیم‌های هشتم تا چهاردهم هم در گروه دوم قرار می‌گیرند و به مدت ۱۰ روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. به گفته مسئولان سازمان لیگ برتر فوتسال بازی‌های مرحله اول در شهر‌هایی برگزار می‌شود که از نظر ویروس کرونا در وضعیت سفید و مطلوبی قرار داشته باشند.

در دوره گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال تیم مس سونگون موفق شد در دیدار نهایی پلی آف برابر تیم گیتی پسند اصفهان پیروز شود و برای سومین سال متوالی عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورد. بدین ترتیب تیم فوتسال مس سونگون به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا حضور خواهد داشت و تیم گیتی پسند هم پس از کسب عنوان نائب قهرمانی جواز حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان را به دست آورد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.