کد خبر : 184606
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهریور 1399 - 16:45
-

نعمتیان:از سن‌ایچ، گیتی‌پسند و محمدسیما قم پیشنهاد داشتم/بازیکنان جوان کم کم جای خود را در تیم ملی پیدا می‌کنند

نعمتیان:از سن‌ایچ، گیتی‌پسند و محمدسیما قم پیشنهاد داشتم/بازیکنان جوان کم کم جای خود را در تیم ملی پیدا می‌کنند

ملی‌پوش فوتسال ایران گفت:‌ تیم ملی پس از رقابت‌هایی که پیش رو دارد، پوست‌اندازی خواهد کرد و بازیکنان جوان کم کم جای خود را در تیم ملی پیدا می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«طاها نعمتیان» بازیکن جوان تیم سن هیچ ساوه توانست با عملکرد خوبی که در لیگ برتر داشت، خود را به تیم ملی برساند و به عنوان یکی از بازیکنان با استعداد و تکنیکی شناخته شود.

این بازیکن سابقه حضور در تیم‌های ماهان‌تندیس قم، مقاومت البرز، مقاومت قرچک، آتلیه تهران، سوهان‌محمد سیما قم و آراز باکو را در کارنامه خود دارد.

نعمتیان در خصوص دعوتش به تیم ملی فوتسال و ادامه‌دار بودن حضورش در این تیم به عنوان یک بازیکن جوان، اظهار داشت: اولین بار در سال ۹۶ به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم. البته پیش از آن در تیم امید حضور داشتم. سال گذشته نیز با عملکردی که در تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه داشتم و با توجه به نتایجی که به همراه این تیم در لیگ کسب کردم،‌ توانستم نظر کادرفنی تیم ملی را به خود جلب کرده و بار دیگر به تیم کشورم دعوت شوم.

وی در مورد حضورش در لیگ آذربایجان در سال گذشته، گفت: وقتی که در تیم مقاومت قرچک حضور داشتم، در پایان لیگ زمان مناسب فراهم شد که به لیگ آذربایجان بروم و کسب تجربه کنم. این لیگ حدود چهار ماه به طول انجامید و توانستیم در پایان قهرمان شویم. چند بازیکن ایرانی نیز در این تیم حضور داشتند.

بازیکن تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه درباره پیشنهادهای خود برای فصل جدید لیگ برتر، تصریح کرد: از تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و محمدسیما قم پیشنهاد داشتم اما تصمیم گرفتم که در تیم خود بمانم. مسوولان باشگاه گیتی‌پسند با من تماس گرفتند و گفتند که در لیست «وحید شمسایی» قرار داری اما من با وجود اینکه علاقه زیادی به کار کردن با شمسایی را دارم، تصمیم گرفتم که امسال نیز برای تیم سن‌ایچ بازی کنم.

نعمتیان در پاسخ به این پرسش که آیا دوباره قصد رفتن به لیگ‌های خارجی را داری یا خیر، گفت: پیشنهادهایی از لیگ‌های خارجی داشتم اما به دلیل شرایط کاری که دارم نمی‌توانستم به این پیشنهادها پاسخ مثبت دهم. چهار سال است که در اداره برق قم مشغول هستم و زمانی هم که به آذربایجان رفتم، مرخصی گرفته و حتی تا مرز اخراج از کار پیش رفتم. باید ببینم در سال‌های آینده چه پیش می آید. اگر پیشنهادهای خیلی خوبی داشتم به آن‌ها فکر می‌کنم.

وی در خصوص موضوع جوانگرایی در تیم ملی فوتسال، عنوان کرد: «سیدمحمد ناظم‌الشریعه» سرمربی تیم ملی برنامه‌ریزی کرده است که بازیکنان جوان را آماده سال‌های آینده فوتسال کند. بازیکنان بزرگ تیم ملی کیفیت بالایی داشته و هنوز برای بازی کردن جا دارند. سرمربی تیم ملی در این چند سال بازیکنان جوان زیادی به تیم دعوت کرده و ما هر کدام به تناوب در تیم ملی بازی کرده‌ایم.

ملی‌پوش فوتسال افزود: تیم ملی پس از رقابت‌هایی که پیش رو دارد رو به پوست‌اندازی می‌رود و بازیکنان جوان کم کم جای خود را در تیم ملی پیدا می‌کنند. من نیز امیدوارم با سعی و تلاش بیشتر به جایگاهی که می‌خواهم برسم.

نعمتیان در مورد حضور «محمدرضا حیدریان» در کادرفنی تیم ملی فوتسال، گفت: او یکی از بزرگان فوتسال ایران است. حیدریان کمتر صحبت می‌کند و نکاتی را در بازی به ما می گوید که خیلی مفید است. حضور او در تیم‌ ملی می‌تواند به پیشرفت بازیکنان کمک بزرگی کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.