کد خبر : 184594
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهریور 1399 - 10:31
-

گلایه باشگاه های فوتسال: چرا نظر ما را خواستید اما اعمال نکردید؟

گلایه باشگاه های فوتسال: چرا نظر ما را خواستید اما اعمال نکردید؟

مدیران باشگاه‌های لیگ برتری فوتسال می‌گویند اگر قرار بود نظر آنها اعمال نشود چرا نشست هم اندیشی برگزار شد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نشست هم اندیشی مدیران باشگاه‌های لیگ برتری فوتسال با سازمان لیگ و سرمربی تیم ملی فوتسال ۲۰ مرداد برگزار شد. در این نشست باشگاه‌ها مصرانه خواستار شروع دیرهنگام بازی‌ها بودند و با توجه به وضعیت کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی از یک سو و مشکلات مالی و نبود اسپانسرها از سوی دیگر خواستار شروع مسابقات بعد از فوتسال قهرمانی آسیا و جام باشگاه‌های آسیا در اوایل دی شدند.

آن زمان این تصمیم به شدت با مخالفت سرمربی تیم ملی روبرو شد و ناظم الشریعه معتقد بود با توجه به حضور این تیم در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا لازم است تا بازیکنان پیش از آن در چند بازی باشگاهی آبدیده شوند.

در نهایت سازمان لیگ که می خواست نظر سرمربی تیم ملی هم تامین شود نتوانست مدیران باشگاه‌ها را برای شروع زودتر لیگ مجاب کند و مقرر شد هیات رئیسه تصمیم گیری کند. سه شنبه گذشته سازمان لیگ فوتسال در نهایت تصمیم گرفت بازی‌ها را در ۱۰ مهر استارت بزند و این قضیه با اعتراض اکثر باشگاه ها روبرو شده است.

اکثر مدیران اعتقاد دارند سازمان لیگ بدون توجه به نظر آنها تصمیم‌گیری کرده است و می‌پرسند اگر قرار بوده حرف آنها شنیده نشود چرا این جلسه برگزار شد؟ مدیران می گویند در شرایط کرونایی جمع شدن مدیران باشگاه ها و برگزاری یک جلسه چندان درست نبوده و در این شرایط عملی نشدن خواسته آنها نیز مزید بر علت شده تا از سازمان لیگ گلایه داشته باشند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.