کد خبر : 184623
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 شهریور 1399 - 16:25
-

جنتی:به زودی با‌ حسن زاده قرارداد می بندیم/لیست گیتی پسند تا سه شنبه تکمیل می شود

جنتی:به زودی با‌ حسن زاده قرارداد می بندیم/لیست گیتی پسند تا سه شنبه تکمیل می شود

پوریا جنتی عضو هیات مدیره باشگاه گیتی پسند از تکمیل لیست نهایی بازیکنان تیم فوتسال این باشگاه تا سه شنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پوریا جنتی عضو هیات مدیره باشگاه گیتی پسند از تکمیل لیست نهایی بازیکنان تیم فوتسال این باشگاه تا سه شنبه هفته جاری خبر داد.
وی در خصوص آخرین نقل و انتقالات باشگاه گیتی پسند گفت: تاکنون با هشت بازیکن قرارداد بسته شده و امیدواریم تا سه شنبه پنج بازیکن دیگر به جمع ما اضافه شوند.
پوریا جنتی درخصوص خارج شدن اسم حسین حسینی از لیست بازیکنان و استفاده از او به عنوان مربی دروازه بانها گفت:با توجه به مصدومیت جزئی حسینی و پتانسیل بالای این بازیکن ارزنده و اصفهانی با نظر مساعد کادرفنی قرار بر این شد که در فصل پیش رو از او به عنوان مربی گلرها استفاده کنیم.
وی همچنین گفت: با علی عابدین ،مهران رضاپور، وحید شفیعی و مهدی مصطفایی در حال مذاکره هستیم
جنتی در رابطه با تمدید قرارداد با اصغر حسن زاده اظهارداشت: با این بازیکن ارزنده نیز به توافقات ابتدای رسیده ایم و طی چند روز آینده نیز با او قرارداد امضا خواهیم کرد.
وی در ادامه در رابطه با آغاز لیگ از دهم مهرماه گفت: در ابتدا که مخالف برگزاری لیگ در ۱۰ مهر ماه هستیم چراکه اصفهان وضعیت قرمز کرونا دارد و اگر اصرار به برگزاری در آن تاریخ باشد باید مجوزهای لازم از ستاد کرونا اصفهان و دیگر مسولین را بگیریم و بعد از آن در رابطه با شروع تمرینات صحبت کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.