کد خبر : 184755
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1399 - 13:45
-

شمسایی:امیدوارم سازمان لیگ تاریخ شروع لیگ را تغییر دهد/تیم من ۴۰ روز زمان برای آماده سازی نیاز دارد

شمسایی:امیدوارم سازمان لیگ تاریخ شروع لیگ را تغییر دهد/تیم من ۴۰ روز زمان برای آماده سازی نیاز دارد

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره اردوی آماده سازی تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از اینکه سازمان لیگ برتر فوتسال ۱۰ مهر ماه را به عنوان تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر اعلام کرد برخی از باشگاه‌ها مثل گیتی پسند به این موضوع واکنش نشان دادند. سرمربی این تیم معتقد است برای اینکه این تیم بتواند خود را برای لیگ آماده کند حداقل به ۴۰ روز زمان نیاز دارد.
وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: من به لحاظ شرایط فنی اعلام کردم که با تاریخ ۱۰ مهر ماه برای شروع لیگ موافق نیستم و امیدوارم که سازمان لیگ این تاریخ را تغییر دهد.

او افزود: وقتی شما فرصت کافی برای تمرین نداشته باشید مجبور هستید که فشار تمرینات را زیاد کنید. همین موضوع باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود. تا امروز به غیر از چند باشگاه (مس سونگون، فرش آرا مشهد، سن ایچ ساوه و کراپ الوند) سایر تیم‌ها سردرگم هستند.

شمسایی ادامه داد: وقتی سرمربی تیم ملی که خودش سابقه مربیگری در تیم‌های باشگاهی را دارد زمانی که می‌خواهد به یک تورنمنت ۱۰ روزه برود حدود یک ماه فرصت می‌خواهد تا تیم را به خوبی آماده کند. حالا فرض کنید مسابقات لیگ برتر که یک فرآیند ۶ – ۷ ماهه است آیا یک ماه زمان برای تمرین تیم کافی است؟ هر زمان که بازی‌های لیگ بخواهد شروع شود تیم من ۴۰ روز زمان نیاز دارد تا خود را برای مسابقات لیگ آماده کند. من این ۴۰ روز را می‌خواهم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.