کد خبر : 184747
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1399 - 12:28
-

پرهیزکار:کرونا کارمان را سخت کرده است/همچنان به دنبال دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی هستیم

پرهیزکار:کرونا کارمان را سخت کرده است/همچنان به دنبال دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی هستیم

رئیس کمیته فوتسال گفت: بعد از انصراف کویت از حضور در تورنمنت کیش، این مسابقات را لغو کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داوود پرهیزکار در مورد آخرین وضعیت تورنمنت کیش که قرار بود در اواخر شهریور برگزار شود، اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترده کرونا، برگزاری یک تورنمنت خیلی سخت و مشکل است. کمیته فوتسال با توجه به این مشکلات سعی کرد تورنمت چهار جانبه ای را در کیش برگزار کند.

رئیس کمیته فوتسال گفت: با هماهنگی فدراسیون، تیم‌های بلاروس، اسلواکی و آذربایجان و … را دعوت کردیم و حتی این تیم‌ها اعلام آمادگی هم کردند اما متاسفانه دولت‌های این کشورها، اجاز خروج این تیم‌ها را به دلیل شیوع کرونا صادر نکردند.

وی افزود: بعد از انصراف این تیم‌ها ما مکاتباتی با تیم‌های عراق و کویت داشتیم و در نهایت این دو تیم اعلام آمادگی کردند و قرار شد تورنمنت کیش با حضور کویت، عراق، تیم ملی جوانان و بزرگسالان ایران برگزار کنیم اما متاسفانه هفته گذشته کویت هم از حضور در این تورنمنت به دلیل مخالفت دولتش انصراف داد. در نهایت تصمیم گرفتیم این مسابقات برگزار نشود.

پرهیزکار در مورد بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی گفت: همانطور که گفتم، شرایط دعوت تیم‌ها و یا حضور ایران در کشوری با توجه شیوع کرونا بسیار سخت است اما همچنان به دنبال دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی هستیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.