کد خبر : 185850
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 - 12:04
-

اصل برگزاری لیگ در دنیا بصورت رفت و برگشت است

منصوری: نگاه به باشگاه ها به عنوان عابر بانک اشتباه است / در مجمع فدراسیون حق فوتسال داده نشد/تیمی قدرتمند را راهی لیگ کردیم

منصوری: نگاه به باشگاه ها به عنوان عابر بانک اشتباه است / در مجمع فدراسیون حق فوتسال داده نشد/تیمی قدرتمند را راهی لیگ کردیم

رئیس هیات مدیره باشگاه شهید منصوری قرچک گفت:متاسفانه در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال باز هم حق فوتسال داده نشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کریم منصوری در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال به صورت متمرکز اظهار داشت: برگزاری مسابقات متمرکز به هیچ عنوان مدنظر باشگاه منصوری نیست. برگزاری مسابقات در دو گروه  تصمیم سازمان لیگ در ابتدای  شروع مسابقات بوده است که می‌تواند مورد بازنگری قرار گیرد، اما اصل برگزاری لیگ برتر فوتسال در دنیا بصورت رفت و برگشت و یا مثل سال‌‌‌‌های گذشته در یک گروه است. اگر در غیر اینصورت باشد باعث دلسردی اسپانسرها و حامیان مالی می‌شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه شهید منصوری قرچک بیان کرد: اینکه همه نگاه‌‌‌ها به باشگاه‌ها به عنوان عابر بانک و جهت رفع نیازهای مالی بازیکنان و مربیان باشد یک اشتباه استراتژیک است. همیشه فدراسیون‌ها و یا سازمان لیگ‌‌ها باید در ابتدا منافع باشگاه‌ها را در نظر بگیرند تا این باشگاه‌ها بتوانند به تیم‌داری خود در لیگ ادامه دهند. اکثر تیم‌‌‌هایی خصوصی برغم قهرمانی درمسابقات قربانی چنین تفکراتی شده اند.

عضو اسبق هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در خصوص برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه حق فوتسال باز هم داده نشد حداقل باید هشت سهمیه برای باشگاه‌های لیگ برتری در مجمع فدراسیون دیده شود انصاف نیست با رشته سوم دنیا اینگونه رفتار شود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از سال‌‌ها دوری از لیگ امسال با حمایت مسئولین شهرستان قرچک باشگاه شهید منصوری تشکیل و آماده حضور در لیگ برتر فوتسال شده است اعضای هیات مدیره این تیم افرادی دلسوز و عاشق خدمت به ورزش و جوانان هستندرضا سهم‌‌دینی بعنوان مدیر عامل سکان‌دار تیم خواهد بود وی از مدیران اقتصادی طراز اول کشور می‌‌باشند.

وی افزود: اتحاد و همبستگی خیلی خوبی در شهرستان بوجود آمده که باعث دلگرمی و مباهات است خوشبختانه از امام جمعه ، نماینده مجلس،  فرماندار، شهردار، شورای شهر، اداره ورزش و جوانان ، هیات فوتبال و پیشکسوتان ، کانون هواداران و هزاران هزار علاقمند تیم شهید منصوری یکصدا و منسجم تیم را حمایت حداکثری خود قرار دادند.

منصوری ادامه داد: تمرینات تیم از نیمه آبان آغاز گردیده و در فصل نقل و انتقالات بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی جذب شده‌اند. محسن حسن زاده بعنوان سرمربی و حسین حسن زاده ، هادی سلگی و حسین گنجیان به عنوان کادر وی را در لیگ برتر همراهی خواهند کرد و انشالله با دعا خیر و حمایت مردم خونگرم قرچک و تمامی هواداران تیمی قدرتمند را روانه مسابقات خواهیم کرد و به نتایج قابل قبولی دست خواهیم یافت.

وی در خصوص حواشی پیش آمده پیرامون این تیم  افزود: هواداران قرچک بسیار باهوش هستند آنان اجازه نخواهند داد شایعات بی اساس و حاشیه سازی‌ها به همدلی و انسجام تیم آسیب برساند.دنیای ورزش حرفه‌ای مرز جغرافیایی ندارد و تغییرات در هر باشگاه ورزشی امری عادی تلقی می‌‌شود، به فضل الهی و یاری مردم و مسئولین، تیم شهیدمنصوری به روزهای اوج و شکوه باز خواهد گشت و افتخارات گذشته را تکرار خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.