کد خبر : 185874
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 - 14:38
-

کریمی:ترکش تعویق مسابقات لیگ برتر به تیم ملی برخورد کرده است/تعویق رقابت‌های لیگ باعث شده هزینه‌های باشگاه زیاد شود

کریمی:ترکش تعویق مسابقات لیگ برتر به تیم ملی برخورد کرده است/تعویق رقابت‌های لیگ باعث شده هزینه‌های باشگاه زیاد شود

کریمی گفت: اگر بازی‌های لیگ به شکل متمرکز برگزار شود خیلی بهتر است، زیرا بازی‌های رفت و برگشت کمی زمان می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و عضو باشگاه سن ایچ ساوه درباره آخرین وضعیت تمرینات این تیم پیش از حضور در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: وضعیت تیم ما امسال خدا را شکر خیلی خوب است و بازیکنانمان نزدیک به ۳ ماه است که در حال تمرین کردن هستند. با شرایطی که الان به وجود آمده، هنوز مشخص نیست که مسابقات لیگ از چه زمانی شروع خواهد شد، اما ما تمریناتمان را تعطیل نکرده و با قدرت خودمان را برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر آماده می‌کنیم.

او افزود: طبق آخرین برنامه‌ای که سازمان لیگ اعلام کرده گویا بازی‌های لیگ برتر قرار است از اواخر آذر ماه برگزار شود و به همین دلیل تیم ما کاملا آماده حضور در این مسابقات است و امیدوارم که بتوانیم امسال نتایج بسیار خوبی را در رقابت‌های لیگ برتر کسب کنیم.

تعویق رقابت‌های لیگ باعث شده هزینه‌های باشگاه زیاد شود

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال سن ایچ ساوه درباره وضعیت نامشخص مسابقات لیگ برتر و اینکه آیا این وضعیت به تیم سن ایچ ضربه وارد نکرده است بیان داشت: این وضعیتی که برای مسابقات لیگ برتر به وجود آمده نه تنها به تیم ما، بلکه به تمام تیم‌هایی که تمریناتشان را به موقع شروع کرده اند ضربه زده است. همان طور که گفتم ما الان حدود ۲ ماه است که تمریناتمان را شروع کرده ایم، اما می‌بینیم که هنوز تاریخ دقیق شروع رقابت‌های لیگ معلوم نشده است. در هر صورت باشگاه تا امروز برای تیم هزینه‌های زیادی را پرداخت کرده است، مخصوصا اردویی که شهریور ماه در شمال برگزار کردیم و نزدیک به ۱۰ روز بود که ما در آنجا حضور داشتیم و تمرین می‌کردیم، به همین دلیل همین عقب افتادن رقابت‌های لیگ باعث شده باشگاه ضرر‌های زیادی ببیند.

کریمی درباره برگزاری مسابقات لیگ به شکل متمرکز گفت: با توجه شرایطی که اکنون در کشورمان به وجود آمده به نظر من اگر بازی‌های لیگ به شکل متمرکز برگزار شود خیلی بهتر است، زیرا بازی‌های رفت و برگشت کمی زمان می‌برد و باعث می‌شود که اردو‌های تیم ملی هم با تاخیر آغاز شود.

ترکش تعویق مسابقات لیگ برتر به تیم ملی برخورد کرده است

ملی پوش فوتسال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا مشخص نبودن زمان مسابقات لیگ برتر به تیم ملی که فروردین ماه باید در رقابت‌های جام ملت‌ها شرکت کند ضربه نمی‌زند؟ عنوان کرد: قطعا همینطور است، تعویق مسابقات لیگ برتر باعث شده به تیم ملی ضربه سنگینی وارد شود و می‌بینیم که ترکش‌های آن به تیم ملی هم برخورد کرده است. اگر می‌خواهیم که در جام ملت‌ها نتیجه خوبی کسب کنیم باید هر چه زودتر تکلیف مسابقات لیگ برتر مشخص شود تا بعد از آن سرمربی تیم ملی بتواند برنامه ریزی خوبی برای حضور در این مسابقات و همچنین بازی‌های دوستانه با تیم‌های مختلف جهان داشته باشد.

کریمی همچنین درباره جام ملت‌های آسیا و اینکه آیا دوباره می‌توانیم در این رقابت‌ها قهرمان شویم خاطر نشان کرد: شرایطی که الان به وجود آمده را باید هر چه زودتر درست کنیم. به نظر من نباید از الان بهانه به دست تیم‌های آسیایی بدهیم. همه باید دست به دست هم دهیم تا تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا موفق باشد. درست است که مسئولان الان در حق فوتسالیست‌ها کمی بی مهری کرده و باعث شدند که مسابقات لیگ هنوز شروع نشود، اما ما باید پشت یکدیگر باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.