کد خبر : 185926
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آذر 1399 - 0:30
-

تا هفته آینده تکلفیم با مس سونگون روشن می شود

جابری: مذاکره کردم؛ توافق نه/ آرزوی هر مربی هدایت مس است

جابری: مذاکره کردم؛ توافق نه/ آرزوی هر مربی هدایت مس است

گزینه هدایت مسی ها از مذاکره با این تیم گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهرداد جابری سرمربی سابق تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر درباره توافق با تیم مس سونگون برای فصل بعد اظهار داشت: هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است و اینکه در رسانه‌ها می‌گویند من با باشگاه مس سونگون به توافق دست پیدا کردم از اساس شایعه بوده و من این خبر را تکذیب می‌کنم. مسئولان باشگاه مس سونگون در این مدت با من صحبت‌هایی را انجام دادند، اما همان طور که گفتم هنوز هیچ چیزی ۱۰۰ درصد نشده و فکر می‌کنم که تا هفته آینده تکلفیم با باشگاه مس سونگون روشن شود.

وی افزود: به هر حال هر مربی آرزو دارد که یک روزی سرمربی تیم فوتسال مس سونگون شود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و همان طور که گفتم هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و به احتمال بسیار زیاد تا اوایل هفته آینده تکلیفم با این تیم مشخص خواهد شد.

جابری درباره اینکه آیا با برگزاری مسابقات لیگ برتر به شکل متمرکز موافق هستید یا اینکه بازی‌ها به شکل رفت و برگشت برگزار شود بیان داشت: اگر بازی‌های لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار شود خیلی خوب است، اما باید شرایط را درک کرد و با این وضعیتی که کرونا اکنون در کشورمان به وجود آورده چاره‌ای نداریم و باید ببنیم که مسئولان چه تصمیمی برای بازی‌های فصل بعد می‌گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.