کد خبر : 186075
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 - 12:21
-

مدیریت جدید باشگاه از توانایی بالایی برخوردار است

افضل : علیرغم محرومیت، مدیران مس به من اعتماد کردند/هدفمان تکرار قهرمانی است

افضل : علیرغم محرومیت، مدیران مس به من اعتماد کردند/هدفمان تکرار قهرمانی است

سرمربی مس از تداوم همکاری اش با این باشگاه سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل درگفت‌وگویی در مورد شروع لیگ برتر فوتسال از ۲۶ آذر اظهار داشت: در صورت برگزاری مسابقات به طور مجتمع قطعا شاهد پایین آمدن کیفیت لیگ برتر می شدیم، اما با تصمیم سازمان لیگ در خصوص نوع برگزاری مسابقات، اتفاقات خوبی برای فوتسال رقم خواهد خورد و در نهایت به تیم ملی کمک می شود.

وی افزود: زمان برگزاری مسابقات برای تیم‌هایی که تمریناتشان تعطیل نشده بود مناسب است، اما برای باشگاه‌‌‌هایی مثل مس مناسب نیست،در حال حاضرکادر فنی به دنبال آماده سازی تیم در زمان باقی مانده است تا ان شالله بتوانیم مثل سال های گذشته شروع خوبی داشته باشیم.

 سرمربی تیم مس سونگون ورزقان در خصوص تغییرات مدیریتی باشگاه مس، عنوان کرد: از نجفی و همکارانشان تشکر می‌کنم چون این عزیزان زحمات فراوانی برای مجموعه مس کشیدند، با مدیریت جدید باشگاه سابقه همکاری داشته‌ام و باید بگویم مدیریت جدید از توانایی بالایی برخوردار است، مس سونگون به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های فوتسال آسیا همواره نتایج خوبی کسب کرده است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

سرمربی مس سونگون خاطرنشان کرد: پس از قهرمان لیگ در سال گذشته مذاکراتی با مدیران باشگاه داشتم و با عقد قرارداد کار خود را برای فصل جدید آغاز کردم، با این‌که محرومیت یکساله شامل من شده اما مدیران باشگاه مس به من اعتماد کرده‌اند که امیدوارم جواب اعتماد آن ها را به‌خوبی بدهم. هدف اول ما صعود از مرحله نخست و تکرار قهرمانی در لیگ برتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.