کد خبر : 186194
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1399 - 15:24
-

کشاورز: لیگ فشرده فوتسال کیفیت ندارد/ چند بازیکن ما به کرونا مبتلا شدند

کشاورز: لیگ فشرده فوتسال کیفیت ندارد/ چند بازیکن ما به کرونا مبتلا شدند

سرمربی تیم فوتسال راگا گفت: اگر قرار بود لیگ به صورت فشرده برگزار شود، قطعا بدون کیفیت می‌شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز در خصوص اینکه برنامه رسمی هفته اول لیگ برتر فوتسال کشورمان اعلام شد و  قرار است این مسابقات از ۲۶ آذر آغاز شود اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و مشکل خاصی برای شروع لیگ نداریم. ما آماده مسابقات هستیم و در اولین بازی فصل هم باید به شاهین شهر برویم و مقابل نماینده این شهر بازی کنیم.

وی ادامه داد: بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان قرار شد که لیگ برگزار شود، اما با این وجود کلی مشکل به وجود آمد. خیلی از تیم‌ها با توجه به این که اعلام شده بود مسابقات فصل جدید در اول آبان شروع می‌شود تمرینات خود را به موقع شروع کردند، اما می‌بینیم که مسابقات حدود دو ماه پس از آن تاریخ شروع می‌شود که این یعنی تمرین بیشتر و تمرین بیشتر هم یعنی احتمال آسیب دیدگی بالا می‌رود. به هر حال با اینکه شروع مسابقات طولانی شد، اما خدا را شکر می‌کنیم که قرار است لیگ برگزار شود.

سرمربی تیم فوتسال راگا درباره اینکه مسابقات قرار نیست به صورت متمرکز برگزار شود و به صورت رفت و برگشت خواهد بود گفت: برگزاری بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برای پیشرفت فوتسال خوب است و همچنین اسپانسر‌ها تمایل پیدا می‌کنند تا کنار فوتسال باشند. اگر قرار بود که ما به صورت فشرده و در یک ماه بازی‌ها را برگزار کنیم واقعا شرایط سخت می‌شد. برگزاری فشرده لیگ فوتسال باعث پایین آمدن کیفیت مسابقات می‌شد، اما حالا شرایط خوب است. هر چند در وضعیت کرونایی باید خیلی پروتکل‌ها را به صورت دقیق اجرا کنیم.

کشاورز در پاسخ به این سوال که آیا تیم راگا می‌تواند از پس هزینه‌های پروتکل‌های بهداشتی کرونا بر بیاید یا خیر؟ تاکید کرد: این هزینه‌ها هم کنار بقیه هزینه‌ها خواهد بود. درست است که با متمرکز برگزار شدن لیگ هزینه‌ها پایین می‌آمد اما کیفیت مسابقات هم پایین می‌آمد. اگر قرار بود که مسابقات به صورت متمرکز برگزار شود با مصدومیت یا ابتلا یک بازیکن آن نفر کل فصل را از دست می‌داد و این خوب نیست.

وی در خصوص اینکه اعضای تیم راگا آخرین بار چه زمانی تست کرونا دادند گفت: ما تا اینجا چند باری تست کرونا دادیم و اتفاقا قبلا یکی دو مورد مثبت هم داشتیم که قرنطینه شدند، اما آخرین تست ما برای ۱۴ روز پیش بوده و قرار است که روز شنبه هم یک تست دیگر بدهیم تا آماده برگزاری لیگ بشویم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.