کد خبر : 186257
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 - 8:19
-

بیغم: اگر افضل سرمربی مس باقی بماند، کلا به نفع این تیم خواهد بود/ عدم توافق مالی من با مس درست نیست

بیغم: اگر افضل سرمربی مس باقی بماند، کلا به نفع این تیم خواهد بود/ عدم توافق مالی من با مس درست نیست

سرمربی سابق مس سونگون گفت: این که می‌گویند من به خاطر مسائل مالی با باشگاه مس سونگون به توافق نرسیدم، اصلا درست نیست و من این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بیغم درباره آخرین وضعیت خود برای حضور در تیم مس سونگون و این که چرا با این تیم به توافق نرسید، اظهار کرد: در حقیقت وقتی محمدرضا کافی به عنوان مدیرعامل جدید تیم مس سونگون انتخاب شد، من با او تماس گرفتم و اولین نفر به او تبریک گفتم؛ زیرا رفاقتی که من و کافی با یکدیگر داریم خیلی بیشتر از این حرف‌ها بوده و خدا را شکر تا امروز هم پایدار است. من در زمان مدیریت کافی توانستم به همراه مس سونگون قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شوم.

او افزود: حتی زمانی که من با کافی تماس گرفتم تا انتخاب شدنش به عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون را تبریک بگویم، اصلا هیچ صحبتی درباره سرمربیگری با یکدیگر انجام ندادیم و در صحبت هایمان به این نتیجه رسیدیم که با توجه به آن که زمان زیادی تا شروع مسابقات لیگ برتر باقی نمانده، بهتر است که خود علیرضا افضل سرمربی تیم باقی بماند.

بیغم ادامه داد: افضل فصل گذشته برای این تیم بسیار زحمت کشیده و همین تیم فعلی هم با نظر او بسته شده است و به همین دلیل گفتیم که اگر خود افضل همچنان با این تیم ادامه دهد، کاملا به نفع باشگاه مس سونگون خواهد بود. به هر حال قرار بر این شد که افضل همچنان در این تیم فعالیت کند و به نظر من او می‌تواند به تیم مس سونگون خیلی کمک کرده تا در رقابت‌های فصل بعد لیگ نتایج خوبی کسب کند. این که می‌گویند من به خاطر مسائل مالی با باشگاه مس سونگون به توافق نرسیدم، اصلا درست نیست و من این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم.

سرمربی فصل گذشته گیتی پسند درباره برنامه آینده کاری خود گفت: فعلا برنامه‌ای برای فصل بعد ندارم و می‌خواهم آکادمی که ۳ سال پیش در مشهد تاسیس کردم را به صورت حرفه‌ای دنبال کنم. همچنین با برنامه ریزی که انجام دادیم، قصد دارم در رده‌های پایه امتیاز یکی از تیم‌ها را خریداری کرده تا بتوانیم در مسابقات کشوری شرکت کنیم.

بیغم درباره مسابقات لیگ که قرار است به صورت رفت و برگشت برگزار شود، بیان کرد: به نظر من لیگ برتر فوتسال باید به صورت رفت و برگشت برگزار شود و اگر غیر از این بود، شخصیت فوتسال زیر سوال می‌رفت؛ زیرا اگر بازی‌ها به صورت متمرکز برگزار می‌شدند، چهره تورنمنت به خود می‌گرفتند و هیچ جذابیتی نداشت. خدا را شکر مسئولان به این تصمیم رسیدند که لیگ را به شکل رفت و برگشت برگزار کنند که خیلی خوب است و باشگاه‌ها هم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کرده تا خدای نکرده برای هیچ تیمی مشکلی پیش نیاید.

سرمربی سابق تیم فوتسال مس سونگون در پایان، درباره بازگشت تیم شهید منصوری قرچک به لیگ برتر عنوان کرد: متاسفانه خیلی از تیم‌هایی که الان در فوتسال نیستند، به خاطر مسائل مالی نمی‌توانند برگردند. شهید منصوری یکی از تیم‌های با سابقه فوتسال کشورمان است که پیشینه بسیار خوبی دارد و من امیدوارم تیم‌هایی مثل دبیری تبریز و تاسیسات دریایی دوباره به لیگ‌برتر باز گردند. به نظر من تیم‌هایی مثل شهید منصوری قرچک که ریشه دار بوده و سابقه قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را دارند، باعث می‌شوند که شور و هیجان خاصی به فوتسال کشورمان داده شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.