کد خبر : 186273
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 - 23:05
-

تعیین میزان دوری برمشوری از ترکیب گیتی پسند با MRI مجدد

تعیین میزان دوری برمشوری از ترکیب گیتی پسند با MRI مجدد

احتمالا بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به دلیل مصدومیت شدیدی که پیدا کرده است، نمی‌تواند چند هفته‌ای را برای این تیم به میدان برود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در اولین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ‌برتر، چهارشنبه هفته آینده باید به مصاف تیم شهید منصوری قرچک برود و این در حالی است که گیتی‌پسندی‌ها، چند وقتی است که میثم برمشوری، بازیکن ملی پوش خود را به دلیل مصدومیت در تمرینات ندارند. برمشوری در آخرین تمرینی که با تیم گیتی پسند انجام داد، دچار مصدومیت شدیدی شد که به احتمال زیاد این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی پا شده است و ممکن است نیم فصل اول مسابقات لیگ‌برتر را از دست بدهد.

حال از باشگاه گیتی‌پسند اصفهان خبر رسیده است که هنوز میزان دقیق مصدومیت این بازیکن مشخص نشده و آن طور که پزشکان این تیم گفته‌اند قرار است تا ۱۰ روز دیگر، مجددا از زانوی برمشوری MRI بگیرند و بعد از آن مشخص خوهد شد که این بازیکن چه مدت از میادین بازی دور خواهد بود. به این ترتیب می‌توان گفت که میثم برمشوری قطعا چند بازی اول گیتی پسند را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد و باید منتظر ماند و دید که او از چه زمانی می‌تواند برای گیتی پسند به میدان برود.

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه اول با تیم‌های کراپ الوند قزوین، شهید منصوری قرچک، شهروند ساری، مجتمع فردوس قم، مقاومت البرز و اهورا بهبهان هم‌گروه شده است و در نخستین رقابت خود روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه باید در قرچک به مصاف تیم شهید منصوری برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.