کد خبر : 186228
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 - 23:24
-

حجت‌الاسلام دانشمند: من هم گیتی‌پسندی هستم + عکس‌ها

حجت‌الاسلام دانشمند: من هم گیتی‌پسندی هستم + عکس‌ها

خطیب اصفهانی با حضور در تمرینات تیم فوتسال گیتی‌پسند دقایقی با بازیکنان این تیم گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تمرین امروز گیتی‌پسند حال و هوای متفاوتی داشت چرا که خطیب اصفهانی، حجت‌الاسلام مهدی دانشمند میهمان این باشگاه بود و از تمرین سرخ‌پوشان دیار زنده‌رود بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید استاد دانشمند در سخنانی خطاب به بازیکنان و کادر فنی گفت :با افتخار اعلام می‌کنم من در فوتسال ایران طرفدار گیتی‌پسند هستم و برای موفقیت شما دعا می‌کنم، خوشحالم امسال یکی از اسطوره‌های فوتسال ایران به اصفهان آمده و با تیم یکدستی که می‌بینم شک ندارم با تلاش شما می‌توانید امسال دل مردم اصفهان را شاد کنید.

استاد دانشمند در ادامه به چارچوب زمین، تور دروازه و تیرک‌های دروازه اشاره کرد و گفت چارچوب زمین همان حد و حدودی است که شما باید در زمین رعایت کنید و اطلاعات محرمانه شما به بیرون نرود، تور دروازه و تیرک، سنگرهای پیروزی شماست که اولا باید از آن دفاع کنید برای موفقیت ثانیا دروازه حریف را به لرزه بیندازید و توپ را وارد چهارچوب حریف کنید تا موفقیت حاصل شود بدون شک این ممکن نمی‌شود مگر با تلاش و پهلوانی. اگر دچار غرور کاذب شوید نمی‌توانید پاس بدهید یا ضربه با دقت به توپ بزنید و تلاش یک تیم از بین خواهد رفت.

در ادامه این دیدار صمیمانه، محمد حسین عراقی‌زاده عضو هیات‌مدیره باشگاه و وحید شمسایی سرمربی تیم گیتی‌پسند پیراهن شماره۹۹ این تیم را به استاد دانشمند تقدیم کردند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.