کد خبر : 186244
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 - 13:16
-

افضل در گفتگو با Fut5al :

حضور مهرداد جابری در مس منتفی شد/ لیگ دو گروهی، به نفع غیرمدعیان است/ رقم قرارداد، بازی نخ‌نما کسانی است که تا دیروز بیرون بودند

حضور مهرداد جابری در مس منتفی شد/ لیگ دو گروهی، به نفع غیرمدعیان است/ رقم قرارداد، بازی نخ‌نما کسانی است که تا دیروز بیرون بودند

سرمربی مس سونگون گفت: با توجه به مشغله‌ای که مهرداد جابری در اصفهان داشت، حضورش در مس سونگون منتفی شد.

علی افضل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص آخرین شرایط تیمش اظهار داشت: ما از مهر ماه تمرینات خود را آغاز کرده بودیم و تنها در یک بازی زمانی که لیگ به تعویق افتاد و همچنین در باشگاه ما تغییرات مدیریتی با رفتن مهندس نجفی و حضور جناب کافی رخ داد تمرینات به صورت مقطعی تعطیل شد.

وی ادامه داد: ضمن تشکر از اعتماد جناب آقای کافی به کادر فنی تیم، مجددا کار را از هفته گذشته شروع کردیم و با توجه به اینکه بازیکنان به صورت انفرادی نیز تمریناتی را در بازه زمانی تعطیلی داشتند، کار سختی برای آماده‌سازی تیم نداشتیم. بازیکنان که با نظر خودم انتخاب شده بودند و شکر خدا تیم آماده‌ای در اختیار داریم و انشاالله می‌رویم تا از بازی با سن‌ایچ یک شروع خوب را در لیگ استارت بزنیم.

سرمربی مس سونگون در پاسخ به سرنوشت حضور مهرداد جابری در کادر فنی این تیم با توجه به محرومیت فنی وی متذکر شد: حضور مهرداد جابری با توجه به مشغله زیادی که در اصفهان داشتند منتفی شد و ما با همین کادر فنی وارد رقابت‌های لیگ‌برتر خواهیم شد. به دنبال کاهش مدت زمان محرومیت انضباطی من هستیم اما طبق استعلام مشکلی بابت حضور در سالن نخواهم داشت و انشاالله با همین کادر و حضور آقایان باغبانباشی و … کار را استارت خواهیم زد.

علی افضل با اشاره به حضور مدعیان جدید در فصل جدید لیگ‌برتر فوتسال ایران متذکر شد: طبیعتا رقابت‌ها امسال نسبت به سال‌های گذشته از جذابیت بیشتری برخوردار خواهد شد و تکلیف قهرمان لیگ واقعا در روزهای آخر مشخص خواهد شد. به نظر من امسال لیگ کمک بیشتری به ساختن یک تیم‌ملی قدرتمند خواهد کرد.

وی طرح مباحث در خصوص دستمزد بازیکنان در لیگ امسال را فرافکنی خواند و گفت: برخی که سال‌های قبل از فوتسال دور بودند و اکنون دوباره وارد کارزار لیگ شده‌اند، قبلا خواستار افزایش دستمزدها و ورود اسپانسرها به فوتسال بودند اما اکنون در شرایطی که خودشان پول زیادی به بازیکنانشان پرداخت کرده‌اند با پرداختن به موضوع رقم قراردادها، یک بازی نخ‌نما شده را طرح‌ریزی کرده‌اند. در صورتی که همه اهالی فوتسال از همه آن چیزی که می‌گذرد اطلاع دارند.

سرمربی مس سونگون تجربه برگزاری لیگ به صورت انجام در دو گروه را به نفع تیم‌های غیرمدعی لیگ دانست و یادآور شد: در شرایط جدید تیم‌هایی که داعیه کسب عنوان ندارند خیلی زود تکلیفشان مشخص می‌شود و لازم نیست هزینه زیادی تا آخر لیگ انجام بدهند. اما برای تیم‌های مدعی کار سخت‌تر شده چراکه فقط دو بازی کمتر نسبت به قبل انجام می‌دهند اما در دور نهایی با یک شکست و یک تساوی به شدت کارشان به شدت سخت می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.