کد خبر : 186242
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 - 13:49
-

سپهر محمدي در گفتگو با Fut5al :

دلم برای لیگ ایران تنگ شده بود/ ۴۵روز آماده‌سازی، تبدیل به سه ماه طاقت فرسا شد/ لیگ جذابی در پیش است

دلم برای لیگ ایران تنگ شده بود/ ۴۵روز آماده‌سازی، تبدیل به سه ماه طاقت فرسا شد/ لیگ جذابی در پیش است

دروازه‌بان گیتی‌پسند اصفهان گفت: با توجه به حضورم در روسیه، دلم برای هیجان ویژه لیگ ایران واقعا تنگ شده بود و خوشحالم امسال آن را دوباره تجربه می‌کنم.

سپهر محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شرایط کرونا باعث تغییر و تحولات زیادی در سیاست‌های باشگاه‌ها و لیگ‌های کشورها شد که به همین خاطر هم تصمیم گرفتم که به ایران برگردم و برای من هیچ کجا آرامش گیتی‌پسند را نداشت.

وی افزود: شکر خدا اکنون شرایط تیم ما خوب است و با تمرینات پرفشاری که پشت‌سر گذاشتیم کاملا آماده هستیم. هر چند که سه ماهه بود که در حال تمرین بودیم و متاسفانه به همین خاطر هم سه بازیکن ما مصدوم شدند اما باز خدا را شکر که تکلیف مشخص شد و اکنون می‌دانیم که از چه زمانی استارت خواهیم زد.

دروازه‌بان گیتی‌پسند اصفهان تصریح کرد: گرچه که دوران آماده‌سازی ۴۵روزه به تمرینات سه ماهه انجامید با این حال ما انگیزه‌های زیادی برای لیگ داریم و تنها فکرمان این است که با همت و غیرت بازیکنان تحت راهبری کادر فنی خوبی که داریم، جام قهرمانی را امسال به اصفهان بازگردانیم.

محمدی به حضور تیم‌های مدعی جدید در لیگ اشاره کرده و گفت: قطعا این موضوع به زیباتر شدن لیگ امسال کمک خواهد کرد و من این نوید را به علاقمندان به فوتسال می‌دهم که امسال لیگ جذابی در پیش خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همه تیم‌های لیگ امسال خوب هستند و من فکر می‌کنم در سالی که اواسط لیگ به بازی‌های آسیایی ختم می‌شود، انشاالله سود آن به تیم‌ملی رسیده و به کسب قاطعانه قهرمانی در آسیا خواهد انجامید.

فکر می کنم لیگ امسال لیگ جذابی است و جام ملتها پیش روی تیم ملی و مردم عزیز ایران شاد شوند.

یک کم تمرینات سخت شده بود و اصولا قبل لیگ ۴۵ روز بدنسازی می کنند و سه ماه شد که اگر بیشتر از این به تیم ها آسیب می زد ولی در نهایت خوشحالیم که لیگ شروع می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.