کد خبر : 186277
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 - 22:57
-

سرمربی منصوری: شکست راگا به ما امید داد/ با قدرت لیگ را شروع می‌کنیم

سرمربی منصوری: شکست راگا به ما امید داد/ با قدرت لیگ را شروع می‌کنیم

حسن‌زاده، سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک بعد از پیروزی در بازی دوستانه برابر راگای تهران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال شهید منصوری قرچک برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر امروز در دیداری دوستانه به مصاف راگای تهران رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه پر گل ۳ بر یک شکست دهد. این مسابقه به میزبانی تیم شهید منصوری و در سالن اختصاصی برگزار شد.

بعد از پایان این مسابقه محسن حسن زاده، سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک درباره بازی دوستانه با تیم راگای تهران اظهار کرد: امروز اولین بازی جدی ما در دیداری دوستانه برابر راگای تهران برگزار شد. تیم راگا یک تیم بسیار خوب و قابل احترام است که از کادر فنی خوبی هم برخوردار است و همچنین از بازیکنان بسیار خوبی هم بهره می‌برند.

او ادامه داد: تیم ما در دوران بدنسازی قرار دارد و به همین خاطر بازیکنانم هنوز به شرایط ایده آل نرسیده‌اند؛ اما از نظر من بچه‌ها یک بازی قابل قبول را ارائه دادند و از لحاظ فنی کاملا از شرایط تیم راضی هستم. به طوری که توانستیم یک بازی روان و شناور را که در قالب مسائل تاکتیکی بود، به خوبی پیاده کنیم.  پیروزی که در بازی امروز به دست آورده‌ایم، این امید را به ما می‌دهد که در بازی اولمان در لیگ با کیفیت خوبی وارد زمین شویم و بتوانیم در برابر تیم خوب و قدرتمند گیتی‌پسند نتیجه خوبی را کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.