کد خبر : 186134
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آذر 1399 - 7:57
-

نظری: لیگ فوتسال در این شرایط باید متمرکز برگزار می‌شد/تاکنون ۴ مرتبه تست کرونا دادم

نظری: لیگ فوتسال در این شرایط باید متمرکز برگزار می‌شد/تاکنون ۴ مرتبه تست کرونا دادم

دروازه‌بان تیم فوتسال کراپ الوند گفت: با اینکه جذابیت لیگ به رفت و برگشت بودن آن است اما بهتر بود که لیگ امسال به صورت متمرکز برگزار می‌شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«مصطفی نظری» در خصوص آغاز رسمی فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشورمان از هفته آینده اظهار داشت: بالاخره تصمیم بر این شد که لیگ برگزار شود. خوب است که هیجان دوباره به فوتسال بازگشته، البته برگزاری سه ماه پیاپی تمرین کار را سخت می‌کند اما باز هم جای شکرش باقی است.

وی ادامه داد: با اینکه جذابیت لیگ به رفت و برگشت بودن آن است اما کاش لیگ امسال متمرکز برگزار می‌شد. وقتی تماشاگری وجود ندارد و یک تیم نمی‌تواند از امتیاز میزبانی استفاده کند چرا بازی به صورت متمرکز برگزار نشد؟ ضمن آنکه موضوع کرونا هم وجود دارد. البته تصمیمی است که گرفته شده و ما هم تابع تصمیمات هستیم.

دروازه‌بان تیم فوتسال کراپ الوند گفت: تاکنون ۴ مرتبه تست کرونا دادم و قرار است چند روز دیگر هم یک تست جدید بدهیم و برای بازی با نماینده قم آماده شویم. در این شرایط فقط سلامتی مهم است.

نظری در پاسخ به این سوال که آیا تیم کراپ الوند با وجود چندین بازیکن مطرح و ملی‌پوش، مدعی قهرمانی است یا خیر؟ عنوان کرد: امسال سال اولی است که کراپ به لیگ برتر آمده و وقتی یک تیم تازه به لیگ برتر می آید درست نیست که انتظار قهرمانی وجود داشته باشد، اما هدف مجموعه کراپ همین است.

وی ادامه داد: وقتی مسئولان تیم، ستاره‌ها را دور هم جمع کردند یعنی می‌خواهند که مدعی باشند. با اینکه سال اول کار سختی است، اما ما دور هم جمع شدیم تا مدعی قهرمانی باشیم البته نباید از گیتی پسند، مس، فرش آرا و دیگر تیم‌ها هم غافل شویم. به هر حال باید رو به جلو حرکت کنیم و ثابت کنیم که مدعی قهرمانی هستیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.