کد خبر : 186326
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آذر 1399 - 17:51
-

صبوری: میانگین سنی فردوس قم جوان و کار ما سخت شده است/ مقابل کراپ ناامید نیستیم

صبوری: میانگین سنی فردوس قم جوان و کار ما سخت شده است/ مقابل کراپ ناامید نیستیم

سرمربی تیم فوتسال مجتمع فردوس قم درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از شروع مسابقات لیگ برتر توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین صبوری سرمربی مجتمع فردوس قم، درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از شروع مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما امسال نسبت به سال‌های گذشته کمی متفاوت شده است و با جوانگرایی که در تیم صورت گرفته شده، میانگین سنی تیم ما کاهش پیدا کرده است. همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیل بودن سالن‌های ورزشی تمرینات تیم ما کمی نامنظم برگزار شد، اما حدود ۲ هفته‌ای می‌شود که تمرینات تیم شکل منظم تری به خود گرفته و بازیکنانم نیاز به تمرین بیشتری دارند تا بتوانند در مسابقات لیگ عملکرد خوبی داشته باشند. خوشبختانه شرایط تیمی ما بد نیست و می‌توانم بگویم که شرایط تیمی ما متوسط رو به بالا قرار دارد.

*با وجود جوانگرایی، کارمان در مسابقات لیگ سخت است

او افزود: در هر صورت با تلاش‌هایی که بازیکنانم در طول تمرینات انجام می‌دهند، سعی داریم تا قبل از شروع اولین مسابقه به آمادگی خوبی برسیم. همچنین امیدوارم بازیکنانمان با تلاش و انگیزه کافی، بتوانند خلا تجربه‌ای که اکنون در تیم وجود دارد را به خوبی پر کنند، زیرا کار ما امسال در مسابقات لیگ بسیار سخت است و با توجه به اینکه تیممان هم جوان شده کار ما در این رقابت‌ها سخت‌تر شده است. به هر حال تیم‌هایی که امسال در گروه ما قرار دارند بیشترشان از تیم‌های با تجربه لیگ به حساب می‌آیند.

 

*با تلاش بازیکنانم سعی می‌کنیم در لیگ نتایج خوبی را کسب کنیم

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم درباره بازی اول این تیم برابر کراپ الوند قزوین گفت: طبق برنامه در بازی اول باید به مصاف کراپ الوند برویم. کراپی‌ها امسال بازیکنان بسیار خوبی را به خدمت گرفته اند و همچنین از کادر فنی بسیار قدرتمندی هم برخوردارند و از نظر شرایط مالی هم در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و همه این‌ها نشان می‌دهد که کار ما در برابر این تیم بسیار سخت خواهد بود. در هر صورت ما نا امید نیستیم و با تلاش بازیکنانم سعی می‌کنیم نتایج بسیار خوبی را در مسابقات لیگ برتر کسب کنیم.

 

*اگر بازیکنانم در شرایط خوبی باشند قطعا در جمع ۶ تیم پایانی قرار خواهیم گرفت

صبوری درباره اینکه آیا تیم فردوس قم می‌تواند در جمع ۶ تیم پایانی مسابقات لیگ قرار بگیرد عنوان کرد: با توجه به شرایطی که تیم ما امسال دارد از الان نمی‌توانم پیش بینی کنم که آیا در جمع ۶ تیم پایانی می‌توانیم قرار بگیریم یا خیر، زیرا بستگی به شرایط مسابقات دارد و اینکه باید ببینیم بازیکنانمان چه عملکردی می‌توانند از خودشان نشان دهند. اگر بازیکنانم در شرایط خوبی قرار داشته باشند قطعا می‌توانیم در جمع ۶ تیم پایانی مسابقات قرار بگیریم. همچنین سعی ما بر این است که این فصل بازیکنانمان بتوانند تجربه کسب کنند تا سال‌های بعد بتوانند کمک حال تیم باشند.

او ادامه داد: امسال تیم ما جوان شده و احتیاج به زمان داریم تا بازیکنان در شرایط مسابقات قرار بگیرند. بیشتر بازیکنان ما امسال برای اولین بار است که در لیگ برتر بازی می‌کنند و همان طور که گفتم تیم نیاز به زمان دارد. امیدوارم هر چه زمان جلوتر می‌رود شرایط تیم ما هم بهتر شود تا بتوانیم بازی های خوب و در خور شان مردم قم انجام دهیم.

 

*رفت و برگشت برگزار شدن مسابقات به نفع تیم ما شد

سرمربی تیم فوتسال مجتمع فردوس قم همچنین درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر به صورت رفت و برگشت گفت: تیم ما جزء آن دسته از باشگاهی است که رفت و برگشت برگزار شدن مسابقات به نفع آن خواهد بود، زیرا اگر قرار باشد مسابقات لیگ به شکل حرفه‌ای انجام شود، حتما باید به صورت رفت و برگشت باشد تا شرایط برای همه تیم‌ها یکسان شود. به نظر من با توجه به شرایطی که برخی از باشگاه‌ها از جمله تیم ما دارند، مجتمع برگزار شدن مسابقات می‌توانست به آن‌ها ضرر بزند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.