کد خبر : 186308
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آذر 1399 - 16:04
-

ناصری: در یک باشگاه بازوبند را به گلر ملی‌پوش باقدمت خود ندادند!/ فوتسالی‌ها باید احترام بزرگتران خود را نگه دارند

ناصری: در یک باشگاه بازوبند را به گلر ملی‌پوش باقدمت خود ندادند!/ فوتسالی‌ها باید احترام بزرگتران خود را نگه دارند

معتقدم باید احترام پیشکسوتان و کسی که سابقه‌ ملی‌اش انقدر خوب است را در فوتسال نگه‌داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا ناصری در خصوص برگزاری لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: لیگ همه رشته‌های ورزشی برگزار شده و تنها لیگ فوتسال مانده بود. باید به این موضوع زودتر رسیدگی می‌شد تا باشگاه‌ها کمتر لطمه ببینند.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتسال ایران، ادامه داد: تیم‌ها طبق زمانبندی شروع به بدنسازی می‌کنند و اگر لیگ به تعویق بیافتد آن‌ها دوباره باید بدنسازی را شروع کرده و همین دلیل باعث می‌شود مه بازیکنان دچار مصدومیت شوند.

وی در خصوص بازگشت «وحید شمسایی» به لیگ برتر فوتسال، تصریح کرد: هر چیزی یک برند دارد و برند فوتسال نیز شمسایی است. وقتی که او به فوتسال برگشت همه دیدند که قیمت‌ بازیکنان بالا رفت. ما باید برای همچین شخصیتی ارزش‌ قائل شویم.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتسال عنوان کرد: متاسفانه شنیدم در تیمی در لیگ برتر به دروازه‌بانی که سال‌ها برای تیم‌ملی زحمت کشیده بازوبند کاپیتانی نداده‌اند. به نظر من باید احترام کسی که سابقه‌ ملی‌اش انقدر خوب است را در فوتسال نگه‌داریم وگرنه اگر غیر از این باشد باید فاتحه این رشته را بخوانیم. اگر فوتسالی‌ها به این شکل به همدیگر بی‌احترامی‌ کنند، دیگر نباید از بقیه توقع داشته باشیم.

ناصری در مورد بازگشت تیم شهید منصوری قرچک به لیگ برتر فوتسال، گفت: من یک سال و نیم در قرچک بازی کردم و همیشه از تماشاگران پرشور این تیم به نیکی یاد می‌کنم. باید قدر این تیم‌ها را دانست چرا که منصوری یکی از قطب‌های فوتسال کشورمان است.

وی افزود: این تیم افراد خوبی در خود دارد. «محمد طاهری» یک بازیکن توانمند و با اخلاق و «کریم منصوری» مالک این تیم که شاید در بعضی موضوعات با او هم‌نظر نباشم اما باید بگویم که منصوری از جیب خودش برای این تیم خرج می‌کرد و باید قدردان او بود. از بازگشت منصوری به لیگ بسیار خوشحالم و امیدوارم آن‌ها به حقشان در فوتسال برسند.

وی در خصوص آمدن مربیان جوان به لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: به نظر من مربیان جوان باید در ابتدا به صورت پله به پله مراحل مربی شدن را طی کنند و بعد از آن بر روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری بنشینند. من مخالف آمدن به یکباره مربیان جوان در لیگ برتر هستم.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتسال ادامه داد: باید از جوان‌ها در کنار پیشکسوتان استفاده کرد. این درست نیست که ما پیشکسوتان این رشته را به راحتی کنار بگذاریم. ما باید در کنار احترام و ارزش دادن به قدیمی‌های این رشته به جوان‌ها نیز بها دهیم.

ناصری درباره عدم حضور خود در لیگ برتر فوتسال، خاطر نشان کرد: شمسایی در همین فصل لطف داشت و به من پیشنهاد مربیگری در گیتی‌پسند را داد اما به نظر شما با این مبالغ که به مربی‌ها می‌دهند، می‌توان به فوتسال برگشت. من با پول قرار دادهای زمان بازیگری می‌توانستم یک خانه بخرم اما الان با ۴۰۰ میلیون تومان تنها می‌شود دو عدد ماشین خرید. سال گذشته قرار بود به لیگ مجارستان بروم اما کرونا آمد و همه‌ چیز را خراب کرد. می‌ترسم بگویم می‌خواهم جایی بروم و مریضی بدتری شیوع پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام پنجشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳

حتما در حد و اندازه کاپیتانى تیم نبوده که بهش بازوبند رو ندادند !! حالا به این آقا چه ربطى داره چکاره هست ایشون؟!! فوتسال به چه روزى افتاده والا!!!