کد خبر : 186359
تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1399 - 18:29
-

جاوید بر سر مسائلی با باشگاه مس مشکل پیدا کرد

افضل: کسی که امسال در فوتسال تیم گرفته است، جوی راه انداخت تا سایر تیم‌ها ضعیف شوند

افضل: کسی که امسال در فوتسال تیم گرفته است، جوی راه انداخت تا سایر تیم‌ها ضعیف شوند

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون اعتقاد دارد یکی از مربیانی که امسال به فوتسال بازگشته، برای ضعیف کردن سایر تیم‌ها تلاش کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل درباره شرایط تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: خدا را شکر همه چیز به خوبی پیش می‌رود و پس از ۴۰ روز تعطیلی، یک هفته است که تمرینات را آغاز کرده‌ایم. قبل از این مدت تمرینات خوبی داشتیم و این تعطیلی روی روند تیم مؤثر است. امیدوارم بازیکنان اُفت نکنند و با همین روال آماده مسابقات شوند.

وی درباره دوری خودش از نیمکت مس سونگون به دلیل محرومیت تصریح کرد: من محروم هستم و نمی‌توانم روی نیمکت بنشینم. به همین خاطر احمد باغبانباشی را به‌عنوان سرمربی معرفی می‌کنیم و کارهای مربوط به تمرین و سایر مسائل بر عهده من و سایر همکارانم خواهد بود. ما کارها را به صورت گروهی پیش می‌بریم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه به جز مهدی جاوید، سایر بازیکنان مدنظرش در این تیم حضور دارند، خاطرنشان کرد: جاوید بر سر مسائلی با باشگاه مس مشکل پیدا کرد و نتوانستیم در خدمت او باشیم. این بازیکن مواردی را در نظر داشت که باشگاه نتوانست از عهده تأمین آنها بربیاید و کار به جدایی ختم شد.

افضل در واکنش به اظهارات مهدی جاوید که گفته بود برخی از اهالی فوتسال جوی مسموم علیه مس ایجاد کردند و بالاترین قراردادها را بستند، بیان کرد: کسانی که سال‌های گذشته بیرون بودند و امسال تیم گرفتند، جوی به راه انداختند تا بازیکنان موردنظر خود را بگیرند و سایر تیم‌ها ضعیف شوند. من به این موضوع اعتقاد ندارم، چون موفقیت هر تیم به خواسته‌های سرمربی از بازیکنانش و کیفیت آنها بستگی دارد.

وی در ادامه انتقادات غیرمستقیم خود از وحید شمسایی گفت: شخصی که این کار را کرد، سال‌های گذشته که تیم نداشت به دنبال افزایش قراردادهای فوتسالی‌ها بود، اما زمانی که خودش وارد کار شد، گفت فلان باشگاه چنین هزینه‌ای کرده است. جاوید درست می‌گوید و عده‌ای سمپاشی کردند، اما اسم این کار زرنگی نیست.

سرمربی مس سونگون قراردادهای اعضای این تیم را کاملاً نرمال دانست و اظهار داشت: بازیکنان از قراردادهای خود راضی هستند و آن را تمدید کردند. برخی‌ها دوست دارند شیطنت کنند و خودشان را افراد خوبی جلوه دهند، اما ظاهر و باطن هر کس باید یکی باشد.

افضل درباره تغییرات مدیریتی باشگاه مس سونگون گفت: نجفی زحمات زیادی برای مس سونگون کشید. با محمدرضا کافی هم کار کرده‌ام و باید بگویم او مدیری تواناست. امیدوارم کارها مطابق روال همیشگی برود و مشکلی پیدا نکنیم. البته قطعاً دچار مشکل نمی‌شویم و امیدوارم مس سونگون در این فصل هم بتواند قهرمان لیگ برتر شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آذربايجان شنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

گفتم بازم میگم امسال گیتى پسند بدون مربى هم باید قهرمان بشه !! فدراسیون از الان یک کاپ قهرمانى بگیره بده به گیتى پسند و شمسایی این قهرمانى ارزشى نداره که با اینکارا بدست بیاد