کد خبر : 186355
تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1399 - 11:08
-

تیم فوتسال ایمان شیراز قرارداد ۲ بازیکن جدید خود را به ثبت رساند

تیم فوتسال ایمان شیراز قرارداد ۲ بازیکن جدید خود را به ثبت رساند

سجاد بندی سعدی و علی عرب زاده، ۲ بازیکن فوتسال کشورمان بعد از توافق با مسئولان باشگاه ایمان شیراز قراردادشان را با این تیم به ثبت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال ایمان شیراز برای حضوری پر قدرت در مسابقات لیگ برتر فوتسال با سجاد بندی سعدی و علی عرب زاده ۲ بازیکن فوتسال کشورمان به توافق رسید و قراردادشان را با این باشگاه برای یک فصل به ثبت رساند. پیش از این مسعود آستانه، محمدرضا احمدی، وحید نجفیان، سلمان عزیزی، میلاد کریمی، پیمان طالبی، احسان قاسم نژاد، محمدحسین باصری، سید علیرضا موسوی، سید محسن عرب سعدی، آرش مرادیان، ایمان هابیلی، محمدرضا رحمانیان، امیر احمدپور، رسول آقازاده، کیهان صادقیان، سینا جمالی و علیرضا نعمتی بازیکنانی بودند که علاوه بر پیوستن به تیم ایمان شیراز موفق شدند قراردادشان را با این تیم به ثبت برسانند.

تیم فوتسال ایمان شیراز در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه دوم با تیم‌های مس سونگون، سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، راگای تهران، ملی حفاری اهواز، بازار‌های روز کوثر هم‌گروه شده است و در نخستین مسابقه خود باید روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه در مشهد به مصاف تیم قدرتمند فرش آرا برود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احد شنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰

اینجانب احد نجفیان پدر وحید نجفیان میباشم آرزوی موفقیت برای پسرو تیمش را دارم