کد خبر : 186399
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 - 11:37
-

ثبت قرارداد ۹بازیکن تیم فوتسال بازار‌های کوثر در انتظار بازشدن پنجره نقل و انتقالات

ثبت قرارداد ۹بازیکن تیم فوتسال بازار‌های کوثر در انتظار بازشدن پنجره نقل و انتقالات

مسئولان تیم فوتسال بازار‌های روز کوثر برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر، موفق شدند قرارداد ۹ بازیکن جدید خود را به ثبت برسانند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از آن که تیم فوتسال بازار‌های روز کوثر موفق شد امتیاز تیم هایپرشهر شاهین شهر را برای فصل بعد خریداری کند، بلافاصله تمرینات خود را زیر نظر سعید رستمی (سرمربی سابق تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر) آغاز کرد. مسئولان این باشگاه بسیار امیدوارند که بتوانند در فاصله کوتاهی که تا آغاز مسابقات لیگ برتر مانده است تیم خوبی را راهی رقابت‌های لیگ کنند. از همین رو، مدیران این باشگاه موفق شدند بعد از توافق با ۹ بازیکن جدید، قراردادشان را برای فصل بعد به امضاء برسانند.

البته به دلیل شکایت برخی بازیکنان تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر از این تیم، پنجره نقل و انتقالات تیم بازار‌های روز کوثر فعلا بسته شده است و این تیم نمی‌تواند قرارداد بازیکنان خود را در هیئت فوتبال به ثبت برساند. به همین دلیل مدیران باشگاه بازار‌های روز کوثر در تلاش هستند تا هر چه زودتر مطالبات بازیکنان هایپرشهر را پرداخت کرده تا این تیم بتواند قرارداد‌های بازیکنان جدید و فصل گذشته خود را در هیئت فوتبال استان اصفهان به ثبت برساند.

ظاهرا قرارداد ۹ بازیکن جدید تیم بازار‌های روز کوثر فعلا به صورت داخلی بسته شده است و به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات، قرارداد آن‌ها در هیئت فوتبال به ثبت خواهد رسید.

تیم فوتسال بازار‌های روز کوثر در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه دوم با تیم‌های مس سونگون، سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، راگای تهران، ملی حفاری اهواز و ایمان شیراز هم‌گروه شده است و در نخستین مسابقه خود روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه، میزبان شاگردان محمد کشاورز در تیم راگای تهران خواهد بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.