کد خبر : 186408
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 - 13:51
-

اختصاصي Fut5al ؛

جاوید، بازوبند را از نظری گرفت/ تکرار داستان گیتی‌پسند این بار در کراپ!

جاوید، بازوبند را از نظری گرفت/ تکرار داستان گیتی‌پسند این بار در کراپ!

یک بازیکن ملی‌پوش در تیم فوتبال کراپ الوند، بازوبند را از گلر باسابقه و سابقا ملی‌پوش این تیم گرفت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصاحبه چند روز گذشته رضا ناصری پیشکسوت گلری فوتسال ایران که در آن به عدم اعطای بازوبند یک باشگاه در لیگ‌برتر به گلر باسابقه آن اشاره شده بود باعث شد تا خیلی از اهالی فوتسال به دنبال سرنخی از این اتفاق خارج از عرف ورزش باشند.

بنا به پیگیری‌های خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در باشگاه تازه تاسیس و تازه راه یافته کراپ الوند به لیگ‌برتر ایران اتفاقی رخ داده است که نه به عنوان یک بی‌قانونی بلکه به عنوان یک اقدام خارج از عرف و قاعده بتوان به آن اشاره کرد.

ماجرا از این قرار است که مهدی جاوید حدود یک و نیم ماه قبل در بازی دوستانه کراپ مقابل راگا با بهانه بیماری یکی از اعضاء خانواده‌اش حاضر نمی‌شود اما بعد از آن سرمربی کراپی‌ها گلایه‌مندی این بازیکن را از کاپیتان نبودن به گلر سابقا ملی‌پوش خود منتقل کرده و خواستار تقدیم بازوبند از سوی نظری به جاوید می‌شود؛ گلری که با خاطره‌سازی خود در جام‌جهانی۲۰۰۸ جدای از سابقه بالا و افتخارآفرینی‌های متعددش با پیراهن ایران، محبوبیت ویژه‌ای در میان اهالی فوتسال دارد و با کسب عنوان برترین گلر جهان در سال۲۰۱۰ هم یک عنوان دست نیافتنی برای فوتسال ایران به هم زده است.

ضمن احترام به عقاید تمامی مربیان و بازیکنان، در اینکه جایگاه یک بازیکن در تیمی تازه تاسیس تا چه اندازه است که سرمربی حاضر به پذیرش شروط او برای بازی کردن می‌شود ساعت‌ها می‌توان قلم‌فرسایی کرد و در وصف اینکه پهلوان زنده را عشق یا حدود اختیارات یک مربی به بازیکنش تاکجاست، صفحات زیادی می‌توان مطلب نوشت.

اما این موضوع تکرار اتفاقی است که دو سال پیش هم در مثلث لک، جاوید و کشاورز رخ داده بود با این تفاوت که کشاورز، کاپیتان آن روز گیتی‌پسند حاضر به بازی در تیمی با کاپیتانی جاوید به عنوان بازیکنانی کم سابقه‌تر از خودش نشده بود و بنابراین در دو بازی نیمه‌نهایی سکونشین شد.

قطع به یقین مدیران باشگاه کراپ الوند تجربه زیادی در عرصه ورزش نداشته و به همین رو نیز چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد که شاید برای اهالی این تیم ایرادی نداشته باشد اما از سوی جامعه ورزشی اقدام نکوهیده‌ای تلقی می‌گردد.

 

خبرنگار:محسن فروغی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

بازوبند حق مهدى جاوید هست و نظرى در حد کاپیتانى کراپ نیست و تازه فنى هم خیلى ضعیف شده باید بره دنبال مربیگرى امسال هم نمیتونه براى کراپ گلرى کنه چون عملکرد خیلى ضعیفى داره

rasol شنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳

شماها چقدر پستید؟؟؟؟؟؟
جیره خور شمسایی
یزارید لیگ شروع بشه بعدا حاشیه سازی کنید
دیدید به مس خیلی امیدی نیست، اومدید سراغ کراپ
بابا با اون همه بازیکن باید با اختلاف ۲۰ امتیاز قهرمان بشن
چرا از شیطنت شمسایی برای قرارداد بازیکنا چیزی نمی نویسید