کد خبر : 186390
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 - 9:55
-

گیتی‌پسندی‌ها فردا تست کرونا می‌دهند

گیتی‌پسندی‌ها فردا تست کرونا می‌دهند

بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان قرار است فردا و پیش از آغاز هفته اول رقابت‌های لیگ برتر تست کرونا دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای شرکت در مسابقات فصل بعد لیگ برتر این روز‌ها تمرینات خود را با شدت بیشتری زیر نظر وحید شمسایی، سرمربی تیم خود برگزار می‌کند و به همین خاطر مسئولان این باشگاه اصفهانی برای آن که از سلامتی بازیکنان و کادر فنی خود به خوبی محافظت کنند، قرار است فردا یکشنبه ۲۳ آذر ماه از تمامی آن‌ها تست کرونا بگیرند و بلافاصله بعد از آن، جواب این تست‌ها به سازمان لیگ فوتسال ارسال خواهد شد.

در ماه‌های گذشته چند بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به ویروس کرونا مبتلا شده بودند که اکنون تمامی بازیکنان این تیم در سلامتی کامل قرار دارند و برای آن که مسئولان این باشگاه خیالشان از بابت حضور در مسابقات لیگ برتر راحت شود، قرار است دوباره فردا از بازیکنان و کادر فنی تیم خود تست کرونا بگیرند.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه اول با تیم‌های کراپ الوند قزوین، شهید منصوری قرچک، شهروند ساری، مجتمع فردوس قم، مقاومت البرز و اهورا بهبهان هم‌گروه شده است و در نخستین رقابت خود روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه باید در قرچک به مصاف تیم خوب و قدرتمند شهید منصوری برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.