کد خبر : 186450
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 7:56
-

بارانی: آغاز دیرهنگام لیگ فوتسال زنان کیفیت بازی‌ها را پایین می‌آورد

بارانی: آغاز دیرهنگام لیگ فوتسال زنان کیفیت بازی‌ها را پایین می‌آورد

سرمربی تیم فوتسال زنان ملی حفاری اهواز گفت: آغاز دیرهنگام لیگ فوتسال کیفیت بازی‌ها را نه تنها در لیگ برتر بلکه در تیم ملی پایین می‌آورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مینا بارانی اظهار داشت: لیگ برتر فوتسال زنان با توجه به دلایل خاص ستاد مبارزه با کرونا نسبت به دیگر رشته‌ها دیر آغاز می‌شود. زمانی که ما مسابقات لیگ را شروع می‌کنیم در واقع لیگ‌های رشته‌های دیگر به پایان رسیده‌اند.

وی افزود: نمی‌دانم این دیر مجوز صادر کردن به خاطر تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال بود یا ستاد مبارزه با کرونا در ورزش که دلایل خاص خود را داشت. به طور قطع این موضوع در کیفیت بازی‌ها و حتی در تیم ملی تاثیرگذار است.

سرمربی ملی حفاری اهواز گفت: در سال‌های گذشته تا این زمان نیم فصل لیگ برتر تمام شده بود اما اکنون شرایط خاصی در کشور حاکم است که برای نخستین بار این وضعیت را تجربه می‌کنیم. باید دست به دست هم بدهیم تا هر جور شده مسابقات لیگ برگزار شود و به تیم ملی از سرگیری تمرینات و اردوها کمک کنیم و ملی‌پوشان بتوانند نتیجه خوبی در مسابقات آسیایی کسب کنند.

وی یادآور شد: به احتمال زیاد مسابقات لیگ در دو گروه هفت تیمی و رفت و برگشت برگزار می‌شود و در نهایت تیم‌هایی که از هر دو گروه بالا می‌آیند به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد. با توجه به شرایط فعلی حاکم بر جامعه تنها راه برگزاری و کاهش آسیب‌ها همین شیوه است.

بارانی با اشاره به اینکه ترکیب تیم ملی حفاری مشخص شده است، افزود: هدف گذاری اول ما این است تا بتوانیم جزو چهار تیم راه یافته به مرحله پلی‌آف باشیم. تیم ملی حفاری هستیم و چند دوره قهرمان لیگ برتر شدیم و تنها باشگاهی هستیم که در ادوار تاریخ فوتسال زنان ثبات داشته است. در این ۱۲ سال به هر حال تیم‌هایی آمدند قهرمان شدند اما این قهرمانی در نهایت یک یا دو سال بوده اما ملی حفاری تنها تیمی است که این همه مقام در لیگ کسب کرده است.

لیگ برتر فوتسال زنان از ۲۶ دی ماه آغاز می شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.