کد خبر : 186465
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 10:43
-

شمسایی:پیدا کردن جایگزین بازیکنان بزرگ سخت است/امیدوارم بازیکنان بابت این قراردادها عملکرد بسیار خوبی داشته باشند

شمسایی:پیدا کردن جایگزین بازیکنان بزرگ سخت است/امیدوارم بازیکنان بابت این قراردادها عملکرد بسیار خوبی داشته باشند

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در واکنش به اظهارات سرمربی مس سونگون، گفت غیبت دو ساله او در لیگ برتر به خاطر خواسته خودش و شرایط فوتسال بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره شرایط تیم گیتی‌پسند اصفهان در آستانه آغاز مسابقات لیگ برتر گفت: خدا را شکر که با تمام سختی‌ها، اکنون نزدیک مسابقات هستیم. ما جزو تیم‌هایی بودیم که وقتی سازمان لیگ تاریخ برگزاری مسابقات را اعلام کرد، تمرینات خود را به موقع آغاز کردیم. بازی‌ها قرار بود اول آبان شروع شود که با انتقال آن به تاریخ ۲۶ آذر، تمرین‌زدگی و مصدومیت در تیم ما ایجاد شد.

وی با اشاره به مصدومان تیمش تصریح کرد: اصغر حسن‌زاده در ۲۱ روز گذشته مصدوم بود و با تیم تمرین نکرده است. او به تازگی نرم‌دوی را آغاز کرده و بعید می‌دانم به هفته اول برسد. حمید احمدی هم چند روز است تمرین نکرده و تلاش می‌کنیم او را به این بازی برسانیم. بهروز جعفری هم ۳۰ روز است که مصدوم بوده و به هفته اول نمی‌رسد. خدا را شکر سایر بازیکنان سالم هستند.

سرمربی گیتی‌پسند با بیان اینکه بازیکنی از تیمش به کرونا مبتلا نشده است، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم تفکرات خود را در زمین پیاده کنیم. ما صادقانه پیش می‌رویم و صادقانه به کارمان ادامه می‌دهیم، ولو اینکه نتیجه نگیریم، چون نمی‌خواهیم یک بازیکن مبتلا وارد مسابقه کنیم و نتیجه بگیریم، اما چند نفر دیگر مبتلا شوند.

شمسایی در مورد برگزاری لیگ برتر فوتسال به صورت رفت و برگشت بیان کرد: وقتی سازمان لیگ شرایطی برای مسابقات در نظر می‌گیرد، باید از آن تبعیت کنیم. دوست داشتم بازی‌ها با ۱۴ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار شود، اما دوستان صلاح دانستند مسابقات در دو گروه باشد و به آن احترام می‌گذاریم.

وی درباره پروتکل‌های بهداشتی لیگ برتر و احتمال بازی کردن تیمش بدون بازیکنان اصلی خود در برخی دیدارها اظهار داشت: الان زندگی ما همین است. ما سه بازیکن بسیار خوب خود را در اختیار نداریم، اما باید همچنان به مسیرمان ادامه دهیم. پیدا کردن جایگزین بازیکنان بزرگ سخت است، اما این اتفاق برای هر تیمی ممکن است رخ دهد و چاره دیگری نداریم.

سرمربی گیتی‌پسند درباره تعطیلی تمرینات و دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال گفت: مسئولیت فنی تیم ملی فوتسال با سرمربی این تیم است و ناظم‌الشریعه هم برنامه‌های خود را با رئیس کمیته فوتسال پیش می‌برد. ژاپن هم بازی بین‌المللی نداشته و فقط یک دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان داشته است، اما همچنان اردوهای خود را دارد و با باشگاه‌های داخلی بازی می‌کند.

«کیفیت لیگ برتر ما اینقدر بالاست که به تیم ملی هم کمک می‌کند.»، شمسایی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: بازیکنان از ۱۰ اسفند در اختیار سرمربی تیم ملی خواهند بود و امیدوارم به اهداف خود برسند. لیگ برتر ایران بسیار قوی است و اگر با نظم و ترتیب باشد، قطعاً می‌تواند بازیکنان را به اهداف مربیان تیم ملی از لحاظ بدنی برساند.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال در واکنش اظهارات اخیر علیرضا افضل که به صورت غیرمستقیم از وی انتقاد کرده بود، بیان کرد: بیش از چهار روز با جنتی و عراقی‌زاده (مالک و قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند) مذاکره کردم تا به نظرات مشترک رسیدیم و قرارداد بستیم. مطابق برنامه بازیکنان مورد نظرم را از باشگاه خواستم که باشگاه هم آنها را جذب کرد و بازیکنان هم قراردادهای خوبی بستند. امیدوارم بابت این قراردادها عملکرد بسیار خوبی داشته باشند.

سرمربی گیتی‌پسند با بیان اینکه اعضای کادر فنی این تیم مطابق صحبت با مدیران باشگاه و با نظم و انضباط پیش رفتند، خاطرنشان کرد: من مسیرم را پیش می‌روم و تا زمانی که در گیتی‌پسند هستم، دست از تلاش برنمی‌دارم. دنیای حرفه‌ای اینگونه است که الان در تیم هستم، اما شاید فردا مرا نخواهند. من هم طی یک دوره و برای سه سال متوالی قهرمان لیگ برتر و یک بار قهرمان آسیا شدم، اما پس از آن به خاطر شرایط فوتسال با تیمی قرارداد نبستم و تیم نداشتم. هر کسی هر نظری دارد برایش قابل احترام است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.