کد خبر : 186470
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 11:52
-

مخالفت شورای شهر اصفهان با تیمداری فروشگاه های کوثر در لیگ برتر

مخالفت شورای شهر اصفهان با تیمداری فروشگاه های کوثر در لیگ برتر

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: وظیفه شهرداری ترویج ورزش همگانی است به همین دلیل تمایل نداریم شهرداری اصفهان به ورزش حرفه‌ای ورود کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با بیان اینکه اخیراً سازمان میادین با مجاب کردن بهره‌برداران فروشگاه‌های کوثر مبادرت به خرید یک باشگاه فوتسال کرده است، گفت: چند سال پیش شهرداری اصفهان قصد داشت امتیاز یک تیم ورزشی را در مسابقات کشوری خریداری کند که با مخالف اعضای شورای شهر مواجه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به هیچ عنوان تمایل نداریم شهرداری اصفهان به ورزش حرفه‌ای ورود کند زیرا وظیفه شهرداری ترویج ورزش همگانی است بنابراین مسئولان مرتبط با خریداری باشگاه فوتسال باید در خصوص تصمیم خود تجدیدنظر کرده و به ترویج ورزش همگانی بپردازند.

وی ادامه داد: در مجاب کردن بهره‌برداران ممکن است انتظاراتی پیش آید یا پذیرش این امر به آن‌ها تحمیل شود؛ اگر این اقدام با اجبار بهره‌برداران برای همراهی با شهرداری انجام می‌شود قابل قبول نیست زیرا هر اقدامی که بوی اجبار داشته باشد را نخواهیم پذیرفت.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: از طرفی اکنون موقع خشکسالی مالی شهرداری است بنابراین سازمان میادین باید از این اقدام خود منصرف شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

حالا دلالها و سرمربی چکار کنن خب؟؟؟؟؟؟؟؟؟