کد خبر : 186669
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1399 - 15:14
-

اصغري‌مقدم در گفتگو با Fut5al :

با ۸ بازیکن در بازی افتتاحیه حاضر خواهیم بود!/ قرعه سختی نصیب سن‌ایچ شده است

با ۸ بازیکن در بازی افتتاحیه حاضر خواهیم بود!/ قرعه سختی نصیب سن‌ایچ شده است

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: با مصدومانی که روی دست ما مانده است مجبوریم که فقط با ۸بازیکن در بازی افتتاحیه به میدان برویم.

جواد اصغری‌مقدم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطالب فوق گفت: ما روز چهارشنبه بازی سختی برابر قهرمان سال گذشته لیگ خواهیم داشت چراکه مصدومان زیاد باعث شده تا دست ما بسته باشد و با توجه به اینکه  هنوز شروع لیگ است و ما شرایط مسابقه‌ای نداریم کارمان دشوار خواهد بود.

وی افزود: متاسفانه شروع دیر هنگام لیگ باعث شده ما چند بازیکن کلیدی خود را از دست بدهیم و خیلی از نفرات ما هم دچار مصدومیت‌هایی هستند که شاید به لحاظ آمادگی در شرایط ۵۰-۵۰ قرار داشته باشند.

سرمربی سن‌ایچ با بیان اینکه این تجربه را در دبیری تبریز نیز داشته تاکید کرد: با همه این اتفاقات هرگز ناامید نیستیم چون در دبیری تبریز هم همیشه همینطوری بود که ما بازیکنان خود را به صورت یک جا در اختیار نداشتیم اما همیشه جوری در زمین بازی کردیم که حریفان غافلگیر می‌شدند. در سن‌ایچ هم بازیکنان خوبی داریم که با همین تعداد اندک هم با قدرت وارد زمین خواهیم شد.

اصغری مقدم ادامه داد: مقابل مس سونگون تنها ۸بازیکن در اختیار داریم که از این جمع ۲نفر آنها بازیکنان تیم امید باشگاه سن‌ایچ هستند. با این حال تلاش خود را در زمین می‌کنیم و با بازیکنانی که در اختیار داریم هرگز حریف دست و پا بسته‌ای برابر مس نخواهیم بود.

وی با اشاره به قرعه بازی‌های تیمش یادآور شد: انصافا قرعه سختی به ما خورده و این که اولین بازی شما با قهرمان دور قبل باشد خود موید این سختی کار است. ضمن اینکه هفته سوم و چهارم هم باید پشت‌سر با حفاری و فرش‌آرا که رقبای ما در این گروه هستند بازی کنیم.

سرمربی سن‌ایچ خاطرنشان کرد: سالن فجر ساوه آماده برگزاری مسابقه است و همیشه ساوه میزبانی‌های خوبی از خود به جای گذاشته است. انشاالله با حمایتی که مهندس باقری و مدیران خوب باشگاه از تیم داشته‌اند بتوانیم ابتدا فصل را خوب شروع کرده و بعد از آن نیز نتایج خوبی را در ادامه کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.