کد خبر : 186524
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1399 - 8:00
-

برتری شهروند مقابل تیم دسته دومی

برتری شهروند مقابل تیم دسته دومی

تیم‌های فوتسال شهروند ساری و پدیده فیروزکوه دیشب در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند و در پایان ساروی‌ها موفق شدند حریف خود را شکست دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال شهروند ساری پس از تاخیر فراوان سرانجام تمرینات خود را از شنبه هفته گذشته، بدون سرمربی شروع کرد و بعد از چند روز تمرین دیشب در دیداری دوستانه به مصاف تیم دسته دومی پدیده فیروزکوه رفت و در پایان این دیدار، ساروی ها موفق شدند با ۷ گل حریف خود را در هم بکوبند و با روحیه خوبی به ادامه تمرین های خود بپردازند.

این مسابقه به میزبانی شهروند و در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد. در این دیدار طاها مرتضوی و بلال اسماعیلی هر کدام موفق شدند ۲ گل برای تیمشان به ثمر برسانند و امیرحسین اسماعیلی ، عرفان حسین زاده و رضا قنبری گل های دیگر این مسابقه را برای شهروند ساری به ثمر رساندند.

تیم فوتسال شهروند ساری در مسابقات فصل بعد لیگ‌ برتر فوتسال در گروه اول با تیم‌های کراپ الوند قزوین، شهید منصوری قرچک، گیتی پسند اصفهان، مجتمع فردوس قم، مقاومت البرز و اهورا بهبهان هم گروه است و در هفته نخست مسابقات با قرعه استراحت روبه رو شده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.