کد خبر : 186544
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1399 - 11:40
-

در تیم ما کسوت رعایت می شود

حسن زاده:مسائل کاپیتانی در تیم منصوری مطرح نیست/ با انگیزه بالا برای شکست دادن گیتی پسند به میدان می رویم

حسن زاده:مسائل کاپیتانی در تیم منصوری مطرح نیست/ با انگیزه بالا برای شکست دادن گیتی پسند به میدان می رویم

سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک گفت: بازیکنان برای بازی با گیتی پسند انگیزه بالایی دارند و برای شکست دادن این تیم به میدان می رویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک گفت: بازیکنان برای بازی با گیتی پسند انگیزه بالایی دارند و برای شکست دادن این تیم به میدان می رویم.

محسن حسن زاده سرمربی تیم فوتسال منصوری قرچک در مورد شروع فصل جدید لیگ برتر و بازی این تیم با تیم فوتسال گیتی پسند اظهار کرد: اولین بازی ما با تیم خوب گیتی پسند است که نیاز به تعریف ندارد و تیمی هست که هر سال با هدف قهرمانی بسته می‌شود و مدیریت و کادرفنی خوبی دارد. مقابل این تیم بازی کردن کار سختی است اما ما هم شرایط خوبی داریم، تمرینات خوبی انجام دادیم و انگیزه بالایی داریم تا حریف صاحب‌نام خود را شکست دهیم.

وی در مورد غایبان منصوری در این بازی خاطرنشان کرد: محمد کوهستانی و فرزین مهری را برای این بازی در اختیار نداریم. به لحاظ نفری شاید به مشکل بخوریم اما در بازی های دوستانه سایر بازیکنان  با انگیزه ظاهر شدند تا کمبود هیچ بازیکنی را احساس نکنیم.

حسن زاده با اشاره به غیبت تماشاگران پرشور قرچکی در سالن گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا امکان حضور تماشاگر در سالن نیست و قطعا جای خالی آنها حس می‌شود. منصوری تماشاگران پرشوری دارد که زبانزد هستند و ما متاسفانه از وجود آنها محرومیم اما سعی می‌کنیم با نتیجه‌ای خوب دل آن‌ها را شاد کنیم.

سرمربی منصوری قرچک با اشاره به کاپیتانی در این تیم تاکید کرد: محمد طاهری بازیکن باتجربه و ملی‌پوش سابق کاپیتان ما است. طاهری قطعا در کسوت کاپیتانی هم به کادرفنی و هم بازیکنان کمک می کند و از تجریبات او استفاده می‌کنیم. در عین حال ما تیمی هستیم که مسائل کاپیتانی در آن مطرح نیست. کسوت در تیم رعایت می شود و همه با هم با احترام رفتار می‌کنند. تیم یکدل و صمیمی داریم که به روند ما در ادامه کمک می‌کند و امیدوارم بتوانیم تا آخر فصل این یکدلی را حفظ کنیم. البته مسئولین شهر و شهرداری هم باید از ما حمایت کنند و کمک کنند تا این تیم که برای قرچک و اعتبار فوتسال این شهر تلاش می‌کند موفق باشد و به روزهای اوجش برگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.