کد خبر : 186537
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1399 - 10:15
-

سروری:متاسفانه بازیکنان خوبی را از دست دادیم/امیدوارم در این شرایط بازیکن کرونایی نداشته باشیم

سروری:متاسفانه بازیکنان خوبی را از دست دادیم/امیدوارم در این شرایط بازیکن کرونایی نداشته باشیم

کاپیتان تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: فرش‌آرا در فصل جاری تیم جوان و یکدستی دارد و برای کسب نتایج قابل قبول تلاش خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید سروری در خصوص وضعیت فرش‌آرا پیش از آغاز لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: پس از دو ماه بلاتکلیفی بالاخره وضعیت برگزاری مسابقات لیگ برتر مشخص شد. از جمله تیم‌هایی بودیم که در این مدت به تمرینات تیمی خود ادامه می‌دادیم تا آمادگی بازیکنان حفظ شود. قطعا عدم توقف تمرینات در ادامه لیگ به سود تیم خواهدبود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و دشواری سفر به سایر شهرها انجام بازی‌های دوستانه سخت است. متاسفانه با وجود پتانسیل بالا، در خراسان رضوی تیم دیگری هم نداریم. چند بازی با تیم چیپس کامل انجام دادیم که در تمامی بازی‌ها عملکرد خوبی داشتیم، اما به صورت جدی، بازی دوستانه‌ای نداشتیم تا تیم محک بخورد.

کاپیتان فرش‌آرای مشهد تصریح کرد: متاسفانه بازیکنان خوبی را از دست دادیم، فرش‌آرا در فصل جاری تیم جوان و یکدستی دارد و برای کسب نتایج قابل قبول تلاش خواهیم کرد. فرش‌آرا به صورت چراغ خاموش در این فصل ظاهر خواهدشد.

سروری با اشاره به نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: هیچ تیم موافق برگزاری مسابقات به صورت متمرکز نبود. اسپانسرها هم از برگزاری بازی‌ها به صورت متمرکز استقبال نکردند. برای بازیکنان نیز بهتر بود بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار شود تا بازی‌های بیشتری انجام دهند. در این روش تیم‌ها به کسب نتایج بهتر امید بیشتری دارند.

وی گفت: در حال حاضر باید هر ۱۰ روز یک بار تست کرونا داده و برای دو بازی نخست لیگ جواب آزمایش بازیکنان را به فدراسیون ارسال کنیم. برای بازی‌های سوم و چهارم نیز مجددا تست کرونا می‌دهیم. امیدوارم در این شرایط بازیکن کرونایی نداشته باشیم تا تمام بازیکنان بتوانند در کنار یکدیگر حضور داشته باشند.

کاپیتان فرش‌آرا در خصوص نخستین دیدار تیمش مقابل تیم ایمان سبز شیراز عنوان کرد: ایمان سبز همان تیم سابق ارژن شیراز است که اکثر بازیکنانش لیگ یکی هستند. به دلیل عدم شناخت کافی از این تیم بازی سختی خواهیم داشت. از ۶ بازی دور رفت، در چهار بازی میزبان هستیم که امیدوارم بتوانیم از این فرصت استفاده کرده و امتیازات لازم در نیم فصل اول را دشت کنیم.

سروری اضافه کرد: با توجه به عدم حضور تماشاگران در سالن مسابقات، میزبانی و میهمانی تیم‌ها تفاوت چندانی ندارد. البته زمانی هم که حضور تماشاگران بلامانع بود، سایر تیم‌ها از سوی تماشاگران مشهدی تحت فشار زیادی قرار نمی‌گرفتند و برای بازی‌های خود در مشهد مشکل به خصوصی نداشتند، اما تیم‌هایی مثل قرچک و اصفهان که همیشه از فشار هواداران خود استفاده می‌کردند، قطعا جای خالی هواداران را حس خواهندکرد. امیدوارم این شرایط هر چه سریع‌تر به پایان برسد تا بتوانیم از حضور هواداران در سالن‌ها استفاده کنیم و شور و نشاط مجددا به فضای ورزش به خصوص در شهر مشهد بازگردد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.