کد خبر : 186688
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1399 - 23:49
-

با مربی و بازیکنان ملی

سن ایچ با توپ پر به لیگ برتر می آید

سن ایچ با توپ پر به لیگ برتر می آید

شاید امسال، سال متفاوتی برای سن ایچ باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار افتتاحیه رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران روز چهارشنبه با دیدار تیم های سن ایچ و مس سونگون در سالن فجر ساوه برگزار می شود.

فوتسالی ها در حافظه تاریخی خود هرگاه ویترین افتخارات ملی و باشگاهی کشور در این ورزش را مرور می کنند از کنار نام هایی چون شن سا و حسین شمس که خاستگاه آنها ساوه است، به سادگی نمی گذرند.
روزهای درخشان فوتسال ساوه با قهرمانی در لیگ کشوری سال ۱۳۸۵، آسیایی ۱۳۸۴ و جام جهانی کوچک در پرتغال برگ زرینی از  افتخارات و هنرنمایی جوانان دیار انار است.
گویی دریبل زنی در یک وجب جا و رقص با توپ روی کفپوش سبزرنگ سالن یک موهبت غریزی در ساق جوانان ساوجی است که با گذشت سالها از انحلال شن سای قهرمان آسیا و رقابت های جهانی اکنون چند سال است در قالب تیم های سن ایچ و شهرداری بار دیگر خودنمایی می کند.
شهرداری هرچند به واسطه مدیریت نامناسب و مشکلات مالی در سال ۹۷ به دسته پایین تر سقوط کرد اما همچنان نفس می کشد و بازگشت دوباره اش به سطح اول سالنی بازان کشور با توجه به توانایی بچه های ساوه انتظار بیهوده ای نیست.
اما سن ایچ اکنون تنها نماینده لیگ برتری استان مرکزی و ساوه است که به لطف سازماندهی و مدیریت مناسب با اتکا به مربی باتجربه ای چون جواد اصغری مقدم و بازیکنان سرشناس و ملی پوش خود امسال با توپ پر وارد کوران رقابت ها خواهد شد تا شاید بار دیگر ساوجی ها را برای قرار گرفتن در قله فوتسال کشور شادمان کند.
این تیم در رقابتهای سه دوره اخیر لیک برتر همواره حریفی قابل احترام و قدرتمند برای رقبا بود و پارسال هم در نیمه نهایی لیگ برتر به سد محکمی چون گیتی پسند اصفهان خورد و از کسب افتخار نهایی باز ماند اما در قیاس با میزان تدارک، بازیکن و سرمایه‌گذاری حریفان، پیشروی نماینده فوتسال ساوه تا جمع چهار تیم برتر در نوع خود یک پیروزی محسوب می شود.
اما به نظر می رسد لیگ برتر امسال دیگر برای سن ایچ محلی برای آزمون و خطا و کسب تجربه نیست و یاران اصغری مقدم با تسلط و آمادگی بیشتری نسبت به سالهای قبل وارد گود می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.