کد خبر : 186682
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1399 - 22:35
-

طاهری: فوتسال قرچک را به جایگاه واقعی می‌رسانیم/ لیگ امسال دو قطبی نیست

طاهری: فوتسال قرچک را به جایگاه واقعی می‌رسانیم/ لیگ امسال دو قطبی نیست

طاهری، بازیکن تیم فوتسال شهید منصوری قرچک گفت: امیدوارم امسال با حمایت مسئولان و هواداران خوب قرچک بتوانیم فوتسال این شهر را به جایگاه واقعی که دارد، برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان و عضو باشگاه شهید منصوری قرچک در خصوص دیدار با گیتی‌پسند اصفهان اظهار کرد: خدا را شکر تیم ما در این چند ماه اخیر موفق شده تمرینات بسیار خوبی را پشت سر بگذارد. تیم ما در بازی اول لیگ برتر فوتسال، باید به مصاف تیم قدرتمند گیتی پسند برود که بیشتر بازیکنان آن اسکلت اصلی تیم ملی فوتسال را تشکیل می‌دهند و ار کادر فنی و سرمربی بسیار خوبی هم برخوردار است. امیدوارم که روز چهارشنبه هر ۲ تیم بازی خوبی را به نمایش بگذارند و تیم ما بتواند با پیروزی برابر گیتی پسند شروع خوبی در لیگ داشته باشد.

بازیکن تیم فوتسال شهید منصوری درباره نبود تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بیان کرد: واقعا حیف است که امسال تماشاگران نمی‌توانند در سالن حضور پیدا کنند. فوتسال قرچک را همواره با تماشاگرانش می‌شناسند. با آن هواداران پر شوری که این تیم دارد، واقعا می‌توانستند امسال ما را در لیگ خیلی کمک کنند. متاسفانه ویروس کرونا شرایطی را به وجود آورده است که ما از وجود تماشاگران در سالن مسابقات محروم هستیم. در هر صورت تیم ما تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا دل هواداران قرچک را شاد کند. امیدوارم امسال با حمایت مسئولان و هواداران خوب قرچک بتوانیم فوتسال این شهر را به جایگاه واقعی که دارد، برسانیم.

طاهری درباره محسن حسن‌زاده، سرمربی تیم شهید منصوری قرچک و این که او می‌تواند در این تیم موفق باشد، گفت: حسن زاده یکی از بازیکنان با سابقه فوتسال کشورمان است. او در دورانی که فوتسال بازی می‌کرده است، یکی از بازیکنان بسیار خوب کشورمان به حساب می‌آمد و الان در کسوت سرمربیگری فعالیت می‌کند. حسن‌زاده یک مربی بسیار با دانش و کاربلد و از شخصیت بسیار خوبی هم برخوردار است. به نظر من کار کردن با حسن‌زاده همیشه لذت بخش بوده و امیدوارم که در کنار او بتوانیم این فصل، نتایج بسیار خوبی در مسابقات لیگ‌برتر به دست آوریم.

بازیکن سابق تیم‌ملی فوتسال کشورمان درباره شیوه بازی‌های لیگ که قرار است به صورت رفت و برگشت برگزار شود عنوان کرد: به دلیل آن که زمان زیادی تا شروع مسابقات لیگ باقی نمانده، نمی‌توان گفت که این روش خوب است. به هر حال باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب می‌کردیم. من معتقدم بهترین روش این بود که مسابقات مانند سال‌های گذشته و به شکل لیگ برگزار می‌شد، اما متاسفانه با شرایطی که الان شیوع ویروس کرونا به وجود آورده است، چاره‌ای نیست و باید به همین روشی که اعلام شده بازی کنیم. به نظر من آن جذابیتی که مسابقات لیگ برتر در سال‌های گذشته داشته، ممکن است امسال از آن کاسته شود. به هر حال چاره‌ای نیست و باید هر چه زودتر بازی‌ها شروع می‌شدند و تمام باشگاه ها، از مدیرعاملان تیم‌ها گرفته تا مربیان و بازیکنان، همه منتظر شروع مسابقات لیگ بودند.

طاهری درباره تیم‌های هم‌گروه شهید منصوری قرچک هم گفت: به نظر من لیگ امسال در مقایسه با سال‌های گذشته از حالت ۲ قطبی بودن خارج شده است و مثل گذشته دیگر نمی‌توان قهرمانی را متعلق به تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان دانست. بیشتر تیم‌هایی که امسال در لیگ سرمایه گذاری کرده‌اند، هر کدامشان شانس قهرمانی دارند. امسال مربیان و بازیکنان به خوبی در تیم‌ها پخش شده اند و از الان نمی‌توان پیش بینی کرد که کدام تیم می‌تواند قهرمان شود. به اعتقاد من با وجود تیم‌های خوبی که امسال در لیگ حضور دارند، بازی‌ها از نظر کیفی و فنی از سطح بسیار بالایی برخوردار خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.