کد خبر : 186750
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 18:39
-

اصغری مقدم : با ۲+۸ بازیکن به دیدار مس می رویم/ تاخیر در شروع لیگ باعث مصدومیت بازیکنان شد

اصغری مقدم : با ۲+۸ بازیکن به دیدار مس می رویم/ تاخیر در شروع لیگ باعث مصدومیت بازیکنان شد

سرمربی تیم سن ایچ از بازی با مس سونگون گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: با مصدومان زیادی که داریم کارمان مقابل تیم فوتسال مس سونگون دشوار است.

جواد اصغری‌مقدم سرمربی سن ایچ ساوه اظهار کرد: پس از چند هفته بلاتکلیفی بالاخره لیگ در آستانه شروع شدن است. ما در برهه‌ای کوتاه تمرینات خود را تعطیل کردیم اما از جمله تیم هایی بودیم که برنامه ریزی منظمی برای فصل جدید داشتیم و امیدواریم بتوانیم نتایج مطلوب را بگیریم. البته شروع دیر هنگام لیگ باعث شده ما چند بازیکن کلیدی خود را از دست بدهیم و خیلی از نفرات ما هم دچار مصدومیت‌هایی هستند که شاید به لحاظ آمادگی در شرایط ۵۰-۵۰ قرار داشته باشند.

وی با اشاره با بازی اول تیمش با مس سونگون گفت: بازی سختی مقابل قهرمان سال گذشته لیگ خواهیم داشت چرا که مصدومان زیاد باعث شده تا دست ما بسته باشد و با توجه به اینکه هنوز شروع لیگ است و ما شرایط مسابقه‌ای نداریم کارمان دشوار خواهد بود.
اصغری مقدم ادامه داد: مقابل مس سونگون تنها ۸ بازیکن در اختیار داریم که ۲ نفر آنها بازیکنان تیم امید باشگاه هستند. با این حال تلاش خود را در زمین می‌کنیم و با بازیکنانی که در اختیار داریم هرگز حریف دست و پا بسته‌ای مقابل مس نخواهیم بود.
وی با اشاره به غیبت تماشاگران در سالن بازی گفت: ساوه یکی از شهرهایی است که همواره تماشاگران مشتاقی برای بازی‌های این تیم به سالن می‌آمدند اما این فصل جای آنها خالی است و امیدواریم با کسب نتایج مناسب دل هواداران را شاد کرده و نبود آنها را جبران کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.